Gå til innhold

Trenger noen synspunkter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg er 1 dag på overtid med tanta :-S Og det er ingen tegn til henne..

Tidligere i syklusen har jeg hatt halsbrann, verkende smerte i ryggen, og mensmurringer..

Men nå har jeg ingen symptomer, bare litt ømme brystvorter.. Testene har vært negative..

Og tanta har aldri vært forsinket før?!?! Hva tror dere?

Har flere i nær familie, som ikke har testet positivt før rundt 1 uke etter IKM..

For saken er at jeg reiser ganske snart til syden, og vil jo gjerne koose meg med en øl eller to.. Men det kan jeg jo ikke om jeg er gravid??

Hva ville dere gjort i min situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med gjort i din situasjon...... Avlyse sydenturen bare fordi du ikke kan drikke øl? Eller ta abort så du kan drikke øl i syden?

Skrevet

Eh.. Tatt en test nå, og om en uke.. Da vet du om du kan drikke eller ikke..

Hadde ikke tatt abort pga sydenturen, eller avlyst turen!

Skrevet

HI her :-)

Hadde dere satset på at dere hadde vært gravid og holdt dere unna alt av alkohol, eller hadde dere stolt på de negative testene og koset dere?

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro!

Abort eller å avbestille turen er inget alternativ..

Skrevet

Lev livet til du har en positiv test :) ikke gå rundt å tro du er gravid, tilfelle du ikke er det.

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet???

du tror du kan være gravid, javel...og alle gravide må sette livet på vent i 9 mnd??

Dra til syden du, lev og kos deg....men ta visse forebehold. DVS ikke drikke...kanskje du husker litt av turen etterpå også=) Det er jo hyggelig...

ta en test med...så for du se om du får "leve" litt... hilsen avholdsmor...

Skrevet

Hvor snart drar du til syden?

Du kan jo ta en test før du drar, ev ta med deg noen tester i kofferten (eller kjøpe sydentester, om du stoler på dem, aner ikke hvor de skal og hva de har av tester der).

Ville nok ungått alkohol til jeg var sikker på at jeg ikke var gravid.

Skrevet

HI her :-)

Vil jo ikke under noen omstendigheter utsette barnet i magen for noe om jeg er gravid!!

Klarer jo utmerket godt å kose meg uten noen form for alkohol.. Men i syden så er det jo litt godt å ta seg en øl til middagen i varmen. Det er derfor jeg er så usikker, og tenkte å høre noen synspunkter fra dere!

Men da holder jeg meg unna alkohol og slikt til jeg evt får avkreftet eller bekreftet ! :-)

Skrevet

Du får ikke halsbrann så tidlig i svangerskapet da....!!!

Skrevet

Kan vel kose deg med en øl til maten selv om da....Tror ikke et foster tar skade av et glass øl eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...