Gå til innhold

Min skjønne 3 åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor nå vegg i vegg med min mor og far. I jula lånte vi noen julegardiner som jeg ikke hadde fått vasket og levert tilbake. Ungen skulle gå med noen klær i skittentøyskurven å oppå den lå da gardinene. Min pliktoppfyllende sønn tok så med seg gardinene gikk til bestemoren og sa: hei, jeg skulle bare levere tilbake gardinene. Takk for lånet. Ha det bra. La gardinene som fortsatt var pent brettet i fra seg og spaserte hjem igjen. I mens hadde jeg oppdaget at han hadde "sneket" seg inn til dem og jeg sendte samboeren etter han. De kom tilbake og han sa at han måtte jo levere tilbake gardinene til bestemora.

Jeg gikk og beklaget at hun hadde fått skitne gardiner i retur, men ungen hadde tydeligvis funnet ut at mora var for treg med tilbakeleveringen. Hun trodde derimot på oppførselen og budskapet at jeg hadde sendt han avgårde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe smart liten luring :-)

Har selv en sønn på snart 3 år.. og for en fantastisk alder det er... stadig noe nytt å flire over og blir stadig overrasket over ting han gjør og sier (forståelse).

Min førstemann så blir spennende å se hva de neste årene vil bringe av små gullkorn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...