Gå til innhold

Formen deres nå da, jenter???


Nine:)

Anbefalte innlegg

Hei og hopp:))

 

Er dere i fin form nå som tredje og siste trimester er nådd/ nærmer seg veldig?

Jeg har lest at endel plager skal bli bedre i siste del, samtidig som nye melder seg....... hehe kan ikke si at den hodepinen ga seg på mandag akkurat;) men håper det gir seg snart...

 

Føler meg ellers litt som en liten flodhest, men det er nok mest pga dårlig form og kranglete bekken, har ikke lagt på meg spesielt mye til nå:))

 

Gleder meg veldig til tredje (og siste) svangerskap er ferdig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har jobbet mer eller mindre 100% til nå, men selvfølgelig med noe tilrettelegging, (jobber som sykepleier). Men er nå gått ut i aktiv sykemelding. Kjenner det begynner å bli tyngre nå.

 

Har ikke like mye energi som for bare noen uker side, veldig uvant å bli så fort sliten. Jeg er stort sett høyt og lavt.

 

Ellers har jeg noe vondt i bekkenet når jeg legger meg, klarer ikke å sove på ryggen, men gjør vondt i hoften på ene siden.

 

Jobber dere fortsatt, eller er det flere som er sykemeldt??

 

 

Sol

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien er ikke på topp nei...

 

Jeg har vært 50% sykemeldt siden midten av november, men ble 100% fra i går og tre uker framover. Jeg må ta endel tabletter for å klare å gå på jobb, og det syns ikke legen det er verdt i lengden! Sliter med denne intense hodepinen som er der dag og natt:( Uansett om jeg er på jobb, hjemme eller hva som helst. Så nå får vi se da, om det hjelper å "bare" ta livet helt med ro:))

 

Jeg trur kanskje man klarer seg lengre i de jobbene hvor kroppen er i mer bevegelse, enn foreks kontorrottejobben min;) Hehe, jobbet nemlig som kokk 1.gang, og det var jo ganske tungt etterhvert, men alikevel:)

 

Skulle jeg begynt med en mer fysisk jobb nå, hadde jeg vel mest sannsynlig krepert bare ved tanken..hihi får skylde på alderen også;)

Lenke til kommentar