Tøffe Tøflus Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 4 dager igjen til termin, og i går kveld sa mannen "du trenger jo ikke å kaste alle gravid-klærne da, de kan du jo bruke neste gang også"! Joda, har jo tenkt å få en eller to til etter hvert.. men er ikke sånn at jeg har begynt å planlegge før denne har kommet ut! (Hadde nok ikke kommet til å kaste mammabuksene heller, når jeg tenker på hvor mye styr det var å finne noen jeg likte.. )
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 hehe.forrige graviditet sa mannen min, en sånn ca. 2 timer etter fødsel : dette må vi gjøre igjen! haha,, Da var jeg klar kan du tru.. Men her er jeg nå høygravid igjen.. Men dette er siste gang for oss, da. Så slitsomt dette svangerskapet har vært, blir det aldri flere hybelboere her ihvertfall. Men det er kjekt å ta vare på gravidklærna om det er førstemann, ja.
NostraStoria Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Nei, akkurat nå tenker jeg heller "aldri mer". Men håper egentlig at jeg greier det en gang til. Har vært et langt og tøft sv skap og er snart 1 uke over tidfen med en baby som ikke kommer seg ned til bekkenet.
Nine:) Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Nestemann?? hehe her blir det klart ikke flere!! Har alltid ønsket meg 4 barn, men stopper med nummer tre..... Dette svangerskapet har vært mer slit enn kos og tror ikke kroppen tåler en runde til heller..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Ja, tenker fremover på det, for vi har lyst til å få tre barn. Men først to...
The Bad Gal Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Sist gjorde vi det, for vi ønsket oss to(egentlig tre)tette, men det tok lang tid å bli gravid begge gangene, men nå kommer snart nr.2 ut! Det blir ikke fler, for etter 2 svangerskap fra helvette har vi begge fått nok! Nå er denna butikken stengt! Det blir 2 år og halvannen mnd mellom jentene våre.
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Tenker mere at noen "neste gang" blir det 100% IKKE. Dette er siste svangerskap/siste barn.
*nr4isommer* Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 hehe. vi venter vår nr 3 om 9 uker. Er 12 mnd mellom de to første og det blir 22 mnd mellom to og tre. Vi startet prøvingen på nr 3 like fort som med nr 2 men gikk myyyye lengre tid denne gangen desverre:( jo tettere jo bedre synes vi. Kan jo ikke klage på 22 mnd som faktisk er ganske så tett... Vi gleder oss hvertfal. Min kjære har alltid ville hatt 4 barn, jeg sa nå i start av dette svangerskapet at dette ble siste og han var HELT enig. MEN her om dagen da vi satt i bilen på vei hjem fra en kontroll så kom det pluttselig ut av meg, Tror ikke vi kan stoppe nå allerede. Vi er jo bare 22 og 26 år. Å si vi ikke skal ha fler blir litt dumt synes jeg, men kansje ikke starte prøvingen allerede etter de 6 ukene med renselse etter fødsel:-) hehe
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Hehe det husker jeg da jeg akkurat hadde tatt HasteKS med nr 1 i jan-00, og det første mannen min sa var: " Celina skal ha søsken" Min mann er selv enebarn... Etter 3 døgn med av og på rier og hasteks var ikke dette første jeg tenkte på hehe.... Så her sitter jeg med 3 unger på 10, snart 7 og snart 4 år, og gravid i uke 32+5... (Mistet en i SA i 2007i uke 12) Men nå er det stopp for vår del, 4 unger og en sjømann som er mye borte så tror jeg det er nok... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå