Gå til innhold

Baby uggs.. Marked for å få solgt disse? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se bilde på profilen min:) Tenkte hvis det var noen der ute som ikke gadd strikke sine egne tøfler ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

De var jo ufattelig fine da=)

Men tror ikke jeg hadde giddet å kjøpe hvis de var kjempedyre, de vokser jo så fort utav dem.

Har kjøpt jukseuggs til småen, betalte 50 kroner eller noe på H&M (eller var det kappahl?)

Skrevet

Du kan ikke kalle de uggs, det er et merkenavn....

Skrevet

Så fine! Hva hadde du tenkt å ta betalt,da?

Skrevet

De var kjempefine! :-) Hadde kjøpt dem jeg ja, om jeg hadde hatt jente ;-)

Skrevet

som hun ene over sier kan de ikke kalle det uggs da det er ett merke navn, men de var veldig fine.. hva har du tenkt å ta for de da`?

Skrevet

De var kjempefine! Tar du bestilling? Hva blir evt pris, og kan man velge farge?

Skrevet

De var jo RÅkule! :)

Skrevet

Burde kanskje skrevet boots eller noe sånn.. Nei tenkte ikke så veldig mye for de igrunnen. 100 + frakt kanskje? Og skulle vel være veldig mye mulig å velge farge ja:)

Skrevet

syntes de var kjempe fine.. har ikke termin før i juli å vet ikke kjønn enda da, men er veldig innteresert i å ha noen slikte til babyen mot høsten.. syntes det var grei pris jeg ;)

Skrevet

UGGs er IKKE et merkenavn. UGGs Australia (som er det merket folk flest forbinder med UGGs) Tapte nylig en rettssak i Australia om bruken av navnet UGGs som de hadde anlagt mot sauebønder i Australia.

UGGs er en generisk bestemt type sko. Saueskinn sko. Og fins i mange varianter fra forskjellige produsenter.

Forøvrig er de UGGs merkeskoene som alle er så opphengt i, masseprodusert i Kina av et amerikansk selskap som prøvde å stjele et australsk produkt å gjøre det til sitt eget. "ALLE" i Australia har UGGs, men ikke nødvendigvis UGGs Australia skoene.

Og de er super deilige, myke og varme! Anbefales, bare husk å spraye de før bruk :)

Skrevet

Kjempefine "UGGS" ;-) likte de godt. 100,- paret er en grei pris og frakten er ikke dyr, kanskje max 25,- du sender de bare som brev.

Skrevet

Mhm er bare å sende i en sånn konvolutt med bobleplast :)

Skrevet

De var veldig kule!!

Men for lav pris... 200 m/frakt ville jeg gladelig betalt.

Skrevet

De var jo kjempefine! Men jeg ville nok tatt mer for dem, 100kr + porto er litt for billig. For eksempel 180-200 kr inkl frakt. Er de laget av saueskinn? Det var litt vanskelig å se av bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...