Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er sikkert en smule treig, men jeg skjønner ikke helt regningen på måneder....min venninde er like langt som meg ( 17+2) og hun har fått beskjed at hun er i 5. måned. Mens jeg er i 4. måned. Er det så at jeg er i 5. måned men har 4 fullgåtte? Ser også at jeg her på BIM står oppført med å være i uke 18, men er jeg ikke i uke 17? Nei tall er ikke helt min greie......
MOsl Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hei Ethienne, Jeg har forstått det slik som du selv beskriver det over. Altså du har 4 fullgåtte mnd bak deg og er nå i begynnelsen av 5. måned. Du har gått 17 fullgåtte uker og er 2 dager inn i uke 18. Derfor ser du på "min side" på BIM at du nå er i uke 18. Det er egentlig bare for å fortelle deg hva som vil skje den kommende uka at de sier at du er i uke 18.
*LillaMeg* Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 månedsoversikt. 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uker (regnet sånn ca ut av 40 uker delt på 9 mnd = 4 uker og 3 dager pr mnd) Når det gjelder bim sin tellemåte, så er du på vei inn i din 18uke nå, siden du er 17+2.. Derfor står det uke 18.. Sysn personlig at bim sine uker er helt teite, de er litt forvirrende.
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Tusen takk for svar, blir helt rar av alt dette. Og aldri før har jeg vært så opphengt i dager og uker som nå. Når det gjelder egen alder derimot, hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå