Gå til innhold

se hit da :)


pagoda m/ny spire

Anbefalte innlegg

jeg er innom dette stedet nesten hver dag.

og syntes den siste tiden det har stått lite nytt og færre nye postede innlegg...

lurer derfor om dere har det som meg...

at dere føler dere fanget midt mellom ingenting...tiden går så sakte i gjenn nå...

 

jeg kjenner på det er en stundt til fødsel, en stundt til 3 trimester...forsatt uker til vi når 100 dagers merket og starter "nedtelling"!!??

 

men det er kansje nå det er gøyest å lese hva andre gjør for å få tiden til å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, tiden går litt baklengs, og ikke minst nå som jeg er 100 % sykemeldt...

 

Så her er det spennende gitt, NOT. Driver å vasker klær og skal fjerne julepynten i dag... Det er det givende jeg skal gøre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og masse jeg kan gjøre...kunne vært like travel som en spinningsykkel på trening...!

men det er så stusselig å kjedelig at jeg klarer ikke motivere meg til å vaskeklær - støvsuge - skifte sengklær. tørkestøv - vaske badet/do...

vi har strødd salt på trappen...gulp. dere skulle sett vaskeromsgulvet mitt :( - liker ikke!!

joda jeg skal selvsagt minimere sytinga og komme igang :)

 

men det er vel andre ting en kan gjøre for å 1/2vere ventetida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er tilhenger av lister, og har lagd meg en gjøreliste.

 

helgen brukte jeg til å rydde ut av det som skal blir barnerom, kan nesten ikke vente til vi får malt det, har så mange ideer!!!

så planlegger jeg selvfølgelig hvordan det skal se ut der osv...

 

vasker babytøy og legger i skap.

baker en del.

og igår dro jeg frem symaskinen.

jeg kan såvidt sy, men har masse ideer...

 

tenker at jeg må få gjort alt som jeg ikke vil orke å gjøre når jeg er diger jeg.

 

også må vi huske å NYTE denne friske fine tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt puslespill, som jeg skal begynne å legge etter at julepyntn er fjernet =D Det gleder jeg meg til, og så etter at pjokken er lagt for kvelden, så er det fram med boken som jeg fikk til jul, den siste til Dan Brown. Så det er jo liiitt å gjøre da, som er gøy også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler egentlig at tiden flyr! Har bare 5 uker igjen til siste trimester starter, og har en hel masse å gjøre på jobben før jeg skal ha ett helt år fri med nurket som kommer. Skjønner ikke helt når jeg fikk så stor mage og når klærne sluttet å passe.. Jeg teller uke for uke - for ukedagene blir liksom plutselig borte i kjøring av de to vi har fra før og full jobb - og soving. Også skal vi hele gjengen til 3D Ultralyd allerede i vinterferien - det blir stas at ungene får se også :oD Gleder meg til å slenge beina i soffan og nyte de siste tre ukene før terminen (når den tid kommer i April) ;o)) Lykke til med dagene som kommer! Du finner nok på noe artig. (strikking? Makrame? hekling ;o))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig i at innstillingen en sitter med er jo helt klart avgjørende :)

nytter jo ikke å bestemme seg for at nå går tia sakte - for da gjør den jo det!! :)

 

vi holder på å pusse opp barnerommet - så jeg har litt tid enda før jeg tar ut maling/tapet og div. :)

men det er noe jeg og gleder meg masse til :) har tanker om hvordan det skal bli ja ;)

til jul kjøpte jeg nye hyller,hun fikk lampe og sengklær, eldste jenta vår - hun skal og få nytt rom.

det blir kjekt å rydde til i skuff og skap til begge jente!!

 

skal lage meg liste av prosjekter så kan jeg ha det som mål å bli ferdig før april ;)

for da vil jeg og ligge på stas og vente på lille gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...