Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Håper det ikke bare er en tilfeldighet som gjør at han har sovet mye bedre i natt enn på lenge. Han er 6 mnd og har sovet på eget rom to netter nå, med kjempehell:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Broder`n og svigerinna mi, samt ene vennina mi på jobben mener bestemt det. Ihvertfall sov mor bedre når hun ikke kunne ligge å lytte etter babyen hele natta og våknet av hver minste lyd. Vi forstyrrer jo hverandre når vi sover. Forskning viser vel at voksne som sover sammen i dobbeltseng har flere forstyrrelser i søvnen enn de som ligger alene.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Det var i allefall sånn med min da han var liten. Han sov på eget rom fra han var ca 4 mnd..og sov hele natten igjennom siden..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 nå er mine vant til og sove på eget rom fra vi kom hjem fra sykehuset. Sover veldig bra alene. Men de gangen vi må sove på samme rom eller ho sover borte og ligger på rom med andre så er ho mer urolig på natta. så min erfaring er at vi sover alle mye bedre på eget rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå