*Idae123 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Ungen min ligger å sparker meg opp under ribbeina, noe som er veldig ubehagelig, noen ganger blir jeg rett og slett kvalm pga at han sparker hardt... er det flere som opplever det samme? noen tips??
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jepp, opplever det samme. Han bender liksom ribbeina utover, noe som er veldig ubehagelig, men noen tips har jeg ikke.. Eneste som funker er å endre stilling litt..
Bambi-ra Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Ja, gjett om!! Har vondt i høyre ribbein. Har hatt det kjempe lenge. Babyen ligger i seteleie. Jordmor mente det var hodet og hendene til babyen som ga meg smerter. Tror noe er knekt der =( Jeg kan ikke sitte lengre enn 5 min om ganga. Ligger eller står oppreist for det meste. Har ingen tips dessverre, men au, vet hvor vondt det er.
*Idae123 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Er akkurat sånn jeg har det også.. klarer ikke å sitte rolig og det blir for tungt å stå rett opp og ned... Jeg er så utslitt om dagen pga det, også jeg sover så utrolig dårlig om nettene, har prøvd å ligge på en dyne oppe på madrassen, og puter både i ryggen, og under magen men jeg ligger like rastløs for det...
ellen-propellen Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Ida, ta en dyne eller puter UNDER madrassen din i steden. det er mye mer behagelig å ligge på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå