Gå til innhold

flere som har samme "problemet" som meg?


*Idae123

Anbefalte innlegg

Ungen min ligger å sparker meg opp under ribbeina, noe som er veldig ubehagelig, noen ganger blir jeg rett og slett kvalm pga at han sparker hardt... er det flere som opplever det samme? noen tips??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har en som har lagt sin elsk på ribbena på høyre side. Snakket med JM om det, og fikk beskjed om at det var helt OK å prøve å dytte/flytte litt på han. Det hjelper også å prøve å strekke ut litt, slik at det blir litt bedre plass.

 

Vi får trøste oss med at dette er ett kortvarig "problem" som sier at vi har sterke babyer i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... slik har jeg det også. Ribbena er mørbanka på høyre side - får aldri fred! Og jeg DIGGER det, for forrige gang jeg var gravid, havnet aller sparkene i alle andre retninger enn OPP, og først heeeelt på slutten av svangerskapet snudde babyen seg med hodet ned. Var kjemperedd jeg skulle ende med setefødsel ellerno sånt fælt! (Men han snudde seg som sagt heldigvis før det var for sent.. ;)

 

Nå ligger baby'n riktig vei, og daglig tortur i ribbena minner meg stadig om akkurat dét. Fin-fint! :D

 

Lykke til med siste ukene og hold ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg vert plaget med i begge mine svangerskap. Var veldig ubehagelig å sitte lenge, måtte gjerne stoppe å strekke på meg dersom jeg kjørte bil ol.

 

Dette gir seg gjerne mot slutten da magen og babyen synker. Jeg trøster meg med det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. I natt våknet jeg av at han hadde boksekamp mot madrassen (akkurat mellom ribbein og hofte). var så øm at jeg slet med å få snudd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, men jeg trøster meg med at det ikke er like ille som da svigermor gikk gravid med broren til samboeren min. Han sparka så hardt at hun knakk to ribbein. Men jeg vil nå heller være litt mørbanka enn f.eks ikke kjenne liv eller være redd for setefødsel. Dette er nok bare en av de plagene vi må gjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har jeg sluppet unna de verste sparkene i ribbeina. Det jeg kjenner veldig godt og som er veldig ubehagelig og til tider vondt er rompa som presses veldig hardt mot ribbeina mine. Til tider er det også en liten fot som presser og det gjør vondt, virker nesten som hun trener styrken sin.. huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...