☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Er første dag av menstruasjonen i dag, når kan jeg da teste for å finne ut når jeg har eggløsning? Aner ikke hvor lang syklus jeg har, men den er lenger enn 28 dager.. Takk for alle svar!
Gulosten™ Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Du har vel helt sikkert ikke eggløsning nå, eller på en uke. Men etter det begynte jeg å teste, bare for å være sikker på at jeg hadde.
Gulosten™ Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Og da testa jeg hver morgen, og hver morgen og ettermiddag da den begynte å bli positiv. Hehe
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 hehe, da får jeg prøve det, bør man prøve den dagen den viser høyest? Går den gradvis oppover etterhvert som du tester og det nærmer seg eggløsning? Takk for svar!
Gulosten™ Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Kommer vel litt an på testen! Jeg kjøpte fra billigetester.dk eller noe sånt, sånne billige strimler. Da var teststreken utrolig mye sterkere enn kontrollstreken akkurat når eggløsninga var. Det beste er jo om du har sex annenhver dag gjennom hele syklusen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå