Løvinna30 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 var superkvalm i natt, og kastet opp i dag tidlig. Æsj. Er kvalm nå også. Jeg trodde dette skulle gis eg snart. Har vært inne (gått noen turer innimellom) helt siden 2 desember. Ikke vært i en eneste butikk, bank, eller senter (redd for å kaste opp). Huff a meg :/
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hei Føler med deg. For meg ga det seg i løpet av uke 14. Ikke noe gøy med kvalme. Håper du slipper snart du også! Lykke til
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Uff. Jeg føler sånn med deg! Jeg er over 18 uker, og jeg kaster opp enda =( Det er ikke slik som det var... Nå må jeg spise noe for og kaste opp, og det går offte bra =) Det er deilig. men jeg gleeeder meg til jeg kan slutte å måtte tenke på hvor jeg er, og om det er et toalett i nærheten av meg=) Det er godt vi har verdens beste gulerot i enden så vi har noe og glede oss til mens vi er kvalm! =)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 jeg er snart 15 uker på vei å kasteropp hver dag enda og er kvalm..:-s har fått nå mot kvalmen av legen pga at jeg gikk ned så mye kg..men vil ikke bruke for mye sånt, men har ikke kastaopp idag når jeg tok den tablettn igår.. men er vel bare og smøre seg med tålmodighet uansett hvor tussi det er til tider...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Har d likedan Sist gang gikk d over i uke 12, men dn hær gangen sitt d fanimæ lenge Man blir sliten av alt kvalme og ikke minst matstyret ( spise man forseint blir kvalmen verre osv) Men æ sir fortsatt til mæ sjøl - at snart går d over ) Seabandan e på hele tia og drikke endel samarin om dagen, genial lindring i ei lita stund Afipran tar æ om d e nåt spesielt vi ska, men blir "knust" i kroppen av dm, kjennes ut som æ e påkjørt etter nån tima, så prøve overleve dagan uten dm. God bedring så mye! Føle med dæ!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 samme her. 12+5 og kaster opp både sent og tidlig. Er jeg i byen eller noe blir jeg enda værre. Føler med deg.
Katrine, Stolt Tvillingmamma<3 Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Huff, det er kjedelig. Jeg er 14+4uker i dag og jeg kan fortsatt bli kvalm m/oppkast i rykk å napp. Men før jeg var 12uker, var det kvalme og oppkast dagene lange.. Huff, så skjønner det er kjedeli for deg. Er ikke greit å være kvalm hele tiden.. Men håper det gir seg snart. Og det vil det sikkert gjøre..
Streisand Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Jeg var kjempekvalm til uke 15, og vips så forsvant kvalmen!!!!
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 Er også 13 uker på vei idag, og har en kvalme som kommer og går. Siste dagene har det vært verre enn før, og føler at jeg har en klump i halsen konstant. Har vært hjemme fra jobb siden mandag, pga influensa i tillegg, så jeg drikker vispet cola og spiser potetsticks, det hjelper på. Men med en gang jeg blir sliten, presser maten seg opp og jeg blir dritkvalm. Eneste som hjelper på er å tvinge meg selv til å spy.. har så høy terskel på sånt at jeg må framprovosere det. Men da er det ille, når jeg gjør det med vilje.. for jeg haaaater å spy. kvalmen for min del kom først snikende i uke 8-9, og har kommet å gått. Var ille i uke 9-10 og så ble det ille i jula, og nå etter nyttår. Æsj assa, håper det går over snart! Vil jo jobbe!!!! :/ Håper det gir seg for dere andre snart! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå