Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Vi bruker nå ei finlandshette-liknende lue fra Name it. Veldig fornøyd med den, men den er lit liten i str, så er ikke lenge til vi må bytte den ut. Har også ei strikkelue m/fleecefor fra Lindex som vi er fornøyde med, men den er veldig kort i nakken, så vi bruker den kun når hun skal sove i vogna, eller når vi skal kjøre bil. Kan ikke ha henne til å leke ute i den liksom.. MÅ vi kjøpe ei kjempedyr reima-lue? har du noen andre tips?
erteposen + 4 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Det var en lang tråd om det her en dag, og siden jeg har små igjen skumma jeg den. Finlandshetta til Troll, som er vanntett på toppen, kom svært godt ut som vinterlue. Den er for varm, sto det, når det blir mildere. Reima sin lue hadde like mange fans, og det er greit å ha en lue som tåler litt nedbør siden hetter sjelden er i bruk. En av mine brukte bar tynn ullhjelm, men han insisterte på å ha hetten på troll dressen på. Jeg lurer på om Kavat sin også ble nevnt, eller så var det et tredje merke mange likte.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Her er det Kivat ull-luer med hals for alle pengene. Utrolig god passform, og passer lenge. Du finner de blant annet på litenoglekker.no Til dager med nedbør (snø) bruker vi Troll ull-luer med hals, disse har ullfor og vannavvisende stoff ytterst.
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Takk for tips:) Hvor finner mann Troll og Kivat-luer? På sportsforretninger kanskje? *grønn*
erteposen + 4 Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Kivat, var det tredje merket, ikke Kavat:) Jeg må notere meg det.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Her får man Troll luene på vanlig barneutstyrsbutikk, tror det er Pinoccio som har de. Og Junior butikken har Kivat luene. Ellers selger kidsfashion.no Troll luene, og litenoglekker.no selger Kivat luene. Har aldri sett noen av disse luene i sportsforetning. Men G-sport & Sport 1 har verdens beste barnehagevotter. Hestra votter med ullfor med langt skaft. Godt gripetak og god slitestyrke.
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 http://www.familiebutikken.no/finlandshette-supplex-rod-troll.html er dette et eksempel på troll-luene dere anbefaler? Jeg synes de var fryktelig stygge, hehe. Men klart, gjør de jobben sin er jo de det viktigste;) Vi har Hestravotter faktisk:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 Det er lua ja. Ikke pen, men gjør jobben sin godt :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #10 Skrevet 13. januar 2010 Tusen takk for tips:) Tror vi får gå for en slik lue:) Må bare til å måle hodet til lillesnupp, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå