Gå til innhold

Flere med EL 10 januar, tro???


sarepta

Anbefalte innlegg

Håper jeg kan bli med i denne klubben her :-) Tålmodighet er en prøvelse, og jeg kjenner at jeg jakter på symptomer og tegn - enda det er altfor tidlig enda, siden jeg hadde EL på søndag.....Håper så inderlig på at det funker denne gangen :-) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja tror jeg også hadde det ca da, blir spennende å se om det blir noe resultat:) har oktober gutt fra før så hadde vært artig med en til den måneden:)

Jeg har nesten aldri i mine to svangerskap hatt mange symptomer så blir spennende å se denne gangen om det klaffer:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, så spennende!!!! Rart hvor sakte tiden går, nå som jeg venter på at dagene skal gå, sånn at jeg skal få testet. Full klaff, ønsker jeg - for deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde EL rundt 6-8 januar.. Har hatt varierende syklus siden jeg sluttet på p-piller.. Er 3 pp nå, og jeg er rett og slett verdens minst tålmodige person!! Hehe... håper spiren sitter nå!

 

Lykke til dere andre! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde EL i går, og gleder seg VELDIG til å se om det blir noe:D

Spennendeeeee!!!! O'tålmodighet kom og hjelp meg! hehe.. timene sniker seg av gårde! :) Par uker nå, så vet man mer:D

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde EL rundt 13-14 januar...har ikke helt kontroll pga en mulig SA i desember. Men i går oppdaget jeg litt brun/rødt blod i trusa. Litt senere på kvelden fikk jeg noe som lignet på murring/menssmerter spesielt i ryggen. Har siden ikke blødd noe mer, og smertene har ikke plaget meg noe mer. Noen som har hatt det lignende? Syns det er fryktelig tidlig å få festeblødning, dersom det er det!?

 

Blir spennende det her...

 

En annen ting. Noen som vet om man kan fortsette å trene? Jeg trener Catslide, Bosu, løping og Girya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, ja, det er uutholdelig spennende for oss alle sammen!!! I morgen er det IKM, og det er nesten umulig å få tiden til å gå sånn at jeg kan få testet i morgen tidlig :-)

Har dere fått noen symptomer (enten reelle eller ønskesymptomer) enda?? 5+6 dpo fikk jeg massive mensmurringer, uten at det var smertefullt, og korsryggen min var helt lemster hele dagen. Så kom det masse utflod (hvit) som ikke har gitt seg, og det pleier jeg ikke å ha. Og om morgenene nå, våkner jeg med stikninger/vondt på høyre side. Rare, rare kroppen....

Ja, jeg tror man kan fortsette å trene som man alltid har gjort :-)

Tvitvi og lykke til - håper det går vår vei for oss alle denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg tusle meg ut herfra igjen - testen i dag var skikkelig negativ.

Ny mnd og nye muligheter kommer - lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har frøken rød kommet da?? ER jo ikke sikkert man tester positiv på IKM selv om man er gravid;) Jeg har faktisk gått flere dager over det før..

Trist om du ikke er da:( Bedre lykke neste gang!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - så hærlig positiv du er :-) Neida, tante rød har ikke kommet, så da er det kanskje lov å håpe litt likevel? Hvor mange dager over gikk du, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. baaare hyggelig! Man må jo være positiv,da:D

Tror hvis du går inn på den ene linken på siden her.. "Fra uke til uke".. og så går på den 6. uka.. da står det faktisk at ikke ALLE tester slår ut enda! :D Så det er fortsatt håp! Jeg testet positiv den ene gangen faktisk nesten en UKE over IKM.. dagen før, negativ.. så.. ja.. sender deg masse masse håp! :D

Lykke til, håpe det er noe allikevel!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg forsiktig med her... Testen er kjøpt og forventet mens er mandag....Spennende spennende... Litt murring i magen, men ikke mensmurring. Har tre fra før og alle har vært forskjellige så det er bare å smøre seg med denne berømte tålmodigheten jeg så absolutt ikke har... Tvi tvi til alle andre her inne...Sitter det lillenurket nå er det termin 13. 10. 10...Krysser fingrene...Har en mann som ringer hjem flere ganger om dagen å lurer på om jeg har noen symptomer...hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! Jeg skulle hatt mens på søndag som kommer, så er dagen før deg.. :D Håpe for deg da!! :D *krysser fingra*

Kjempespennende!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...