venter baby 3, overtid Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 I går skulle jeg hente sønnen min på skolen og klarte da å skli på isen og datt på begge knærne. Begynte å gråte foran elever og klarte ikke å reise meg opp. Ble skikkelig redd.Så nå kan jeg knapt gå, for aldri har bekkenet vært så skjørt som nå. Så er det rundt en uke igjen til fødsel, og jeg får vel bare ta det kuli framover. Så kjære damer- et godt råd- pass dere når dere går ut på glatta- eller vær hjemme! Hilsen ei som har lært nå.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Uff..det er ikke noe gøy å falle når man har et lite nurk i magen.. Jeg skled selv tidligere..skikkelig "bananskall-skli" rett på rumpa og ryggen.. Bekkenet fikk seg en skikkelig trøkk, men det gikk over etter noen dager. Nå går jeg så forsiktig jeg bare kan på glatta.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Fryktelig ekkelt med all isen når man er gravid, stavrer meg rundt som en olding selv. Men man må jo ut. Skummelt å være redd for babyen i magen og bekkenet hver gang man er ute. Håper det går bedre med deg, du har jo ikke lenge igjen som gravid 8-)
*Idae123 Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 ja det er fort gjort... =) håper det gikk bra med deg og ungen ellers, selv om bekkenet ditt fikk seg et lite støkk.. jeg har vært livredd for å falle og skli på glatta så investerte i noen skikkelige gode vinter støvler fra timberland, med skikkelig råsåle.. skikkelig anti-skli... angrer ikke på det kjøpet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå