Gå til innhold

Gravid - amming med silikon i puppene. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11 uker nå, etter at jeg fikk min første tok jeg silikon. Lurer litt på hvordan dette vil gå. Om det er mulig vil jeg amme, merker puppene vokser så de blir vel gigantiske. Med tanke på melk osv..

Noen som har gjort dette?

Hvordan ser de ut etter endt aming?

Takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på.. :) har ikke silikon selv ennå, men har vært inne på tanken. Fant ut at jeg ville vente til jeg var heeelt ferdig. Har hørt om folk det går veldig bra med og det kommer vel an på hvordan de er lagt inn med tanke på amming?

Mange kan jo fortsette som før har jeg hørt..?

Skrevet

En av mine venninner tok silikon mellom 1. og 2. mann og ammet nr. 2 uten noen som helst problemer.

Skrevet

En på min barselgruppe fikk beskjed på sykehuset at siden hun hadde silikon var det ikke vits begynne med amming engang! Hvorfor vet jeg ikke- men kan jo være forskjell på hvordan det er innlagt også ?! Så tror ikke det er sånn uproblematisk for alle med silikon.

Skrevet

Jeg har ammet to barn med silikon. Melk i massevis og ikke noe ubehag. Litt spreng den første uken men det gikk seg fort til.

Gikk fra A til liten C cup.

Varlike fine etter endt amming. Kanksje bittelitt slappere, men det ser bare ennå mer naturlig ut, så jeg er glad for det:-)

Skrevet

Takk for svar... ønsker å amme om det er mulig... Så får satse på det beste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...