Gå til innhold

Er så usikker på ham....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en herlig fyr, pen, morsom og smart.. Han har alt, det virker nesten litt for godt til å være sant.

Men så er det noe som gjør at jeg blir så usikker på ham, er veldig skeptisk av meg til vanlig med menn.. Men jeg vet ikke helt hva det er.. Vi snakker sammen hele dagen, sender mld, iblant til 2 på natten, sender små søte mail også..

Jeg vet ikke hva han heter til etternavn, han har ikke msn, han har ikke facebook, og han er veldig opptatt vet han har en veldig veldig hektisk jobb som gjør han må jobbe heeele uken(men aldri for opptatt til å kontakte meg) ... Idag fikk jeg mld om at han venter ny data og ikke kan sende noen mail på noen dager, jeg vet ikke, hvorfor er jeg såååå usikker?

Men samtidig så liker jeg ham så godt, burde jeg ta dette opp med ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en som har kone og barn, og bare leker med deg. Be om jobbtlf nummeret hans, eller hjemmenr. Da ser du fort om han spiller med åpne kort.

Skrevet

Hmm har ingen grunn til å be om jobbtlf eller hjemmenr, jeg vet ikke ..

Jeg er så redd for at han skal være gift eller noe... Kanskje jeg skal bare droppe ham???

Føler bare for å flykte fra dette akkurat nå..

Skrevet

Samme tanke fikk jeg desverre, kanskje han er gift...

Prøv å finn ut litt mer om han....

men møter du han/har sex med han?

Hvor møtes dere?

Du må vel ha noe form for informasjon om han? hvor han bor, hvor han jobber, hvor gammel han er.... men klart dette kan jo være ting han lyver om også...

Kanskje det står noe navn i e-post adressen hans, har du sjekket nr hans?

Men kanskje han bare er opptatt.... uansett lykke til, men prøv å få litt mere info.

Skrevet

takk, nei virker vanskelig å få ut informajson om ham osv... Synes det er rart, vet alder osv, hvor han jobber osv men vi bor ikke i samme by :(

Synes det er rart om han er gift og skulle sende mld / mail så ofte, da kan han ikke være mye med konen hans..

har en følelse på at han lyver litt ja, vet ikke hvordan jeg skal ta det opp?

Skrevet

Du kunne jo overrasket ham med et (vennligsinnet) besøk hjemme eller på jobben og se hvordan han reaerer på det?:)

Ikke noe godt med slike følelser. Får håpe de er ubegrunnet...

Skrevet

Jeg møtte en gutt en gang, han nevnte aldri at han hadde samboer og sønn.

Han jobbet i Oslo, men bodde i nord. Så han var på jobber litt rundt i landet.. Vi innledet et forhold og jeg ble så betatt, jeg visste jo at han måtte hjem til Nord igjen, men hvis det var noe derså kan man få det til å fungere.... men mer og mer skurret, v snakket nattestid på mld og brev.... og ja da bodde han hjemme... de er flinke hvis de først ønsker å få det til.... jeg syns dette skurrer litt, for det er vanlig å gi litt av seg selv da man blir kjent..... er jo detsom er så spennende. det minste du burde vite er et etternavn????

hvor mye har dere truffet hverandre?

Skrevet

Lytt til magefølelsen!

Etternavnet hans kan du da spørre rett ut om. Hvis han ikke er villig til å oppgi det, bør du kutte kontakten med en gang.

Skrevet

prøv å google navnet hans og jobb navnet, kanskje det kommer opp noe.... evnt et etternavn????

Skrevet

Nei skal jeg spørre om etternavnet hans? Når jeg først møtte ham presenterte han meg for hans venner/kollegaer. De så at vi utveklset nr osv, var på nattklubb..

Ja, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, vil ikke oppfattes som stalker ved å spørre om etternavn osv..!!

Hjelp meg her:( Hvordan hinter jeg fram flere opplysninger om ham..

Skrevet

Send han en mld og si...

Hei hei kjekken, tenker masse på deg bla bla bla...

Jeg satt her å tenkte på, hva er det egentlig du heter til etternavn.

Det kan jo være at du har sakt det og jeg bare glemt det...

noe i den duren, spørs litt hvordan tone dere har.....

Skrevet

Men hvis du har nr.´et hans kan du vel søke det opp på telefonkatalogen.no og finne etternavnet hans?

Skrevet

Så enkelt var det. Her kom man med flere andre gode forslager, men til slutt var det virkelig en som kom med det enkleste, hehe.

Skrevet

kan du ikke bare søke opp nr hans på gule sider? eller google det?

eksen min var en slik mann som traff damer på nettet, han hadde to tlf. traff damene når han skulle vært på jobb, til damene sa han han var singel. jeg syns det høres ut som denne mannen har kone eller samboer.

Skrevet

Ikke sikkert det er så enkelt, han kan være uregistrert/ha hemmelig nr, eller mobilen kan være registrert på jobben hans, så man ikke får opp navnet hans på 1881.

Men om man vet hvor han jobber, og de har en hjemmeside, kan man muligens finne ham blant ansatte der..?

Om dere ikke kjenner hverandre såpass at du kan spørre ham hva han heter til etternavn, så virker det merkelig og som et utrolig barnslig nivå på forholdet deres og dere selv mentalt!

Mulig han er i et annet forhold, og vil ha deg på si.. Ville nok ha brukt detektivevnene mine til å finne ut mer om han ja, hvis han ikke vil fortelle selv!

Skrevet

Hei, nå har jeg snakket med ham..

Greien er at han ikke har norsk nr, skal ikke gå så mye i detaljer her men.. Vi begge bor i utlandet, har ingen mulighet for å spore opp nr, har googlet litt utifra den info jeg har om ham,.. Jobb osv.. Merket når jeg var ute med ham på restauranter osv ble han beglodd mye på og merket oflk pekte litt på ham, nå fant jeg et bilde av en fyr som ligner sykt på ham men kan da ikke være ham..Pga navnet...

Men jeg pratet uansett med ham og sa rett og at jeg følte at jeg ikke visste så mye om ham, og at han var litt "hemlighetsfull" om seg selv, og at jeg likte ham godt og har forståelse om det er noe han ikke vil fortelle ( sa det bare for å se hvordan han svarte) ...

Da sa han at han er en veldig privat person, som ikke liker å dele så mye info om ham, om livet osv.. Håper jeg forstod det...

What???

Så pratet vi litt om oss, han sa han vil gjerne bli bedre kjent med meg og jeg spurte ham hva han er egentlig ute etter... Han nevnte han ville være med meg men også ha det litt gøyt om jeg ville?!?

Jeg svarte at for å være ærlig er jeg ute etter mer enn bare å ha det "gøyt"... Så svarte han at det var veldig bra, men kanskje det kunne vært litt spennende med litt moro også??

Ærlig talt, vet ikke helt hvordan jeg skal reagerere her, mulig jeg er hjernedød men jeg forstår ikke en drit....

Skrevet

Du er vel temmelig hjernedød hvis du fortsetter dette "forholdet". Han er bare ute etter noen uforpliktende knull.

Skrevet

Som man sier at virker det for godt til å være sant, så er det akkurat det. Dette er en luring med kone og barn hjemme.

Skrevet

Kall meg gjerne hjernedød, liker ham veldig godt og han skal snart komme på besøk til meg og vi skal på skitur osv... har masse planlagt nå framover de 6 mnd...:(

hi

Skrevet

Er du alenemor, så er det dessverre endel menn som ser på deg som et lett bytte pga. ensomhet og mangel på oppmerksomhet.

Skrevet

har null mangel på oppmerksomhet og kan lett få en ny mann osv, det vet han godt, han virker veldig "betatt" av meg, sender mld hele dagen. osv.

Skrevet

Du har mobilnummeret hans. Søk det opp på gule sider, så finner du hele navnet hans. startsiden.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...