Venterpå#2 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 på amme-bh? har tenkt å begynne å handle ting jeg trenger osv..har ikke termin før i april da..men likevell noen som har noen tips til hvor mange str. større man bør kjøpe amme-bh? nytter vell ikke å dra å prøve nå?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Mitt råd er å vente. Jeg kjøpte en størrelse større noen uker før jeg fødte, men gikk opp 3! Greit å ha EN med seg på sykehuset da, men enklest er vel å ha en ammetopp. De er det mer stretch i. Så får mannen (evt moren din, venninne) ta en tur på HM eller Lindex for å handle mens du fortsatt er på sykehuset. Mannen min ble sendt ut han, og fikset biffen kjempebra. Tok bare et målbånd rett under brystet, og ett mål rett over puppene, så fant de ut riktig str ut fra disse målene! Husk på om du skal ha ammeinnlegg og ullinnlegg er det en hel størrelse i seg selv. Dag 4-5 etter fødselen ble i allefall puppene mine kjempestore, men det gikk over etter et par dager da melkeproduksjonen stabiliserte seg. Var en stund redd jeg måtte opp 4 str!
Venterpå#2 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Takk for svar Ja regner med å gå opp noen str. ja.. men ammetopp fungerer fint det og? kan jo ta med det på sykehuset da, også kjøpe bh senere..det var lurt takk for tips !! er ikke så greit å vite alt når man er førstegangs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå