Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Saken er den, at jeg har en gutt som er født seint i 2008, og jeg tok avsluttende eksamen i juni, jobbet 5 mnd, manglet da en mnd for å få foreldrepenger. (tok da engangstøtten). Da jeg oppdaget jeg var gravid igjen i august, søkte jeg meg jobb, som jeg fikk. når jeg kom på jobb i dag, fikk jeg beskjed om at pga budsjett blir flere stillinger kuttet, b.a da min. Nå har jeg jobbet siden september, altså 4 mnd. Er så jævlig lei meg nå, noen som har ide`? Evnt en jobb til meg? hehe neida, men dette er grusomt..hvem vil ansette en som har termin i slutten av mars? F A E N.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hvis du var i perm fram til du begynte å jobbe får du permisjonspengene regnet med i inntekt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 sykepenger er i allefall godkjennt som grunnlag for fødselspenger.... ikke for at du skal gjøre deg syk, men... :S
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 du første anonym som svarte, jeg fikk engangstøtten første gang! men jeg kan jo ikke sykemelde meg når jeg ikke er syk :S HI
mamma00 Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Har de saklig grunnlag for å si deg opp? Du har vært der kort, sånn sett er det kanskje greit. Men det er problematisk å si opp gravide, nettopp fordi det kan være bekvemt for bedriften ift. utgifter etc. Sjekk rettighetene dine og om de har sitt på det tørre!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 jeg hadde kontrakt ut året 09, og vart sagt at det vart mest sannsynlig forlenging av den, (så jeg gikk vel med tanken i bakhodet). de har nok, dessverre, alt på sitt rene. HI
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Ja, men hun fikk jo ikke permisjonspenger. HI, du kan melde deg som ekstravakt ved sykehjem og barnehager. Der er det alltid behov for folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå