Gå til innhold

Barnebursdag for 4-åring, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er barnebursdagsjomfru, hehe. Vi skal feire bursdagen for vår 4-åring med kompiser fra barnehagen hans. Hva er morsomt å gjøre i bursdag? Hva serverer dere? Hvor mye kake spiser de? Har invitert 12 barn.

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en liten erfaring jeg har gjort er å ikke ha for mye kaker...

Vi har servert pølser,og da blir de ganske mette.

sist hadde vi gele i plastglass med vaniljesaus, laget muffins og og hadde laget langpanne sjokoladekake.

Gele var populært og det forsvant lite kake/muffins.

Litt senere fikk de en ispinne hver..det var også poppis.

Skrevet

Vi hadde bursdag i nydelig vær i vår, så utenom pølser og sjørøverkake hadde ikke vi organisert noe (mamma hadde noen aktiviteter på lur siden hun er mer barnehagetante enn meg, men fikk ikke brukt dem). Barna var høyt og lavt og syns det var superkult å få leke med andres leketøy - noen på rommet hennes og noen på trampolina og huska ute. Hadde papirduk som de kunne få tegne på om de ville men det forsvant litt i spising. Vi hadde èn kake (sjørøverkake altså) i tillegg til pølsene og den var det vel spist mindre enn 1/3 av (og da spiste 6 barn og like mange voksne av den). Utenom det hadde jeg delt appelsiner i to, lagt halvene med "ryggen" opp på tallerker og stukket tannstikkere med smågodt på (kanskje 5 ting til hver). Den var pop :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...