Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Slike innlegg som den tråden hvor ei dame påstår at barnet hennes ble satt igjen alene i barnehagen.... Hvorfor lager folk slike innlegg hvis det er tull? Herre gud, har de ikke noe bedre å gjøre eller? Snakk om fritids a! Det er jo nesten litt dårlig gjort, for folk sitter jo faktisk og bruker tid til å svare personene best mulig...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Det er jo du som skriver tulleinnlegg!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Hvordan vet du hvilke innlegg som er tull? Ikke alle historier er like de du har i ditt hode.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Enkelte innlegg er ikke vanskelig å forstå er tull! Hadde saken med barnehagen vært reell hadde en frisk mor gått til media med den og vi hadde sett det som oppslag i alle nyhetssendinger i går kveld. Synes det finnes utrolig mange umodne og rett og slett tåpelige mennesker inne på dette forumet. De har for lite å gjøre.- Kom dere i arbeid! De kaster bort min tid siden jeg må skumme gjennom disse idiotiske overskriftene deres på anonymforum.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 det er mye som skjer her i verden som er helt sprøtt så dette kan jeg fint tro på. at hun ødelgger for andre mødre som kanskje vil oppleve det samme er skremmende. jeg hadde anmeldt det. men aller er forskjellige og det må vi respektere. bare fordi du ikke kan tru på det så betyr det ikke at det har skjedd. vil heller ikke tro på at hun jenta som ble sperret inne 8 år av sin far i kjelleren. men det er jo sant selv om jeg ikke vil tru det. at noen kan gjøre noe sånt liksom
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Anonym 1025 Nei, alle ville ikke løpt til media med saken sin. Hvorfor tror du alle ville gjort det DU ville gjort? Og enig - kom deg i arbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå