Gå til innhold

Trenger sårt tips..Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 1.5 år vil ikke sove om nettene lenger.Èn ting er om han hadde våknet veldig tidlig om morgenene, det hadde vært greit, Men han våkner mellom 6-7 ganger hver eneste natt.Og hyler i evigheter.Hver gang har han reist seg opp i stående stilling i sengen.

Hva skal jeg gjøre? Er det ikke for tidlig å slutte med dagsoving?

Er rolig når jeg går inn til han,sier at det er natta og at han må sove.Andre ganger legger je han rolig ned,stryker han på kinnet og går ut igjen.Han sovner raskt hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er for tidlig å slutte med dagsoving, det er i alle fall min erfaring.

Er gutten din i et nytt utviklingssprang nå (lærer seg nye ord eller andre ferdigheter?) Eller begynt i barnehage? Endringer gir og bearbeiding gir ofte dårlig søvn. For ikke å snakke om når jeksler kommer...

Jeg har en gutt på 13 mnd som er våken 2-3 timer om natten og er selskapssyk (eller får tenner?). Han gråter helt til han holdes på fanget. Ganske slitsomt i lengden synes jeg!

Jeg tror du gjør det på riktig måte, han opplever at mamma responderer på hans rop, han blir trøstet og det er faktisk natt. Håper det går over snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...