Gå til innhold

Digitale grav-tester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min distrèhet klarte jeg å kjøpe med meg en digitaltest i stedet for en vanlig test på apoteket. Reagerte ikke engang på prisen :S

Etter å ha tatt testen leste jeg litt sånn tilfeldig på vedlegget, og der kom det jo seff opp at før man kaster denne så må batteriet tas ut og derpå kastes der slike batterier skal kastes. Og resten av testdingsen skal kastes der man kaster el-ting.

Hvor mange går inn i en el-butikk og rekker den dingsen der til ekspeditøren og sier; jeg har pissa på denne, kan jeg få kaste den her hos dere nå? :o)

Fra spøk til alvor. Jeg liker å være miljøvennlig der jeg kan, og ble sint på min distrehet som resulterte i dette kjøpet. Hva er vitsen med i det hele tatt å lage noe slikt? Det er jo fullstendig overflødig. Og skaper bare enda mer uante mengder med spesialavfall.

Mange som har tenkt på dette?

Skal ærlig innrømme at jeg tenkte aldri over det med miljøsidene da jeg har sett disse testene før,-hjernen kobla bare ikke inn. Men har ikke kjøpt den typen før, for jeg så ikke noe poeng i å betale mer for noe som ikke ville fortelle mer enn en vanlig test.

Ikke før jeg leste på vedlegget til den jeg kjøpte idag sank det inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så også det når jeg hadde kjøpt den digitale testen men må ærlig innrømme at hele greia gikk i søplebøtta... Det er mulig det går an å åpne opp å ta ut batteriet da.

Skrevet

jeg å tok digitaltest og kastet hele i søpla da testen var ferdig tatt.

Skrevet

Tok også digital test og kasta hele shiten i søppla etterpå...

Eller dagen etter, måtte jo vise den til mannen først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...