Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Min er 9 måneder og viser ingen interesse for tissen sin. Jeg har hørt om andre babyer som tar i tissen før de tar i tærne, men... dere med større barn? når kom det?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 min er 2mnd og griper stadig tak i tissen når han ligger på stellebordet.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 LOL!! Sønnen min fant tissen sin før han oppdaget tærene sine. Men tror det bare var helt tilfeldig, for han fikk sånn plutselig rar uttrykk i ansiktet sitt da han lå på stellebordet og tviholdt på tissen. Han var vel 4 mnd på den tiden.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Gikk litt fort her. Mente her "Men tror det bare var helt tilfeldig," at han veivet og slo med armene sine. Og plutselig så kom hånda bort i tissen, og han tok skikkelig tak i det, og fikk altså det rare forbausende uttrykket i ansiktet. 11.31
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Min gutt er 4 år og de eneste gangene han tar på tissen sin er når han skal tisse. Første gangen han oppdaget tissen sin var han halvannet år og på vei opp i badekaret. Han kikket ned mellom beina sine, dro litt i den, fant ut den satt fast og brydde seg ikke mer om den, hehe. Nå er han 4 år og finnes fremdeles ikke særlig interessert i tissen sin, annet enn når han skal tisse. Det synes jeg er helt greit, synes faktisk det er litt ekkelt med smågutter som tar seg på tissen hele tiden og deretter tar på ting i huset... grøss. Ikke alle foreldre som er like nøye med hygienen der, dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå