skyttel71 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Folk spør hva minsten ønsker seg og jeg har ikke peiling på hva som er vanlig. Hvor mye gir man når man er tante/onkel? Fadder? Gode forslag til hva man kan ønske seg mottas med takk
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Porsgrund frokostservice. Kardemomme by, Hakkebakkeskogen og Karius & Baktus Eller settene med Prince/Princess. Penger. Bøker. Smykker og armband. (Dyrt hos Gullsmed desverre, greit å være obs på) Ramme fra Gullsmed. Starte på samling med sølvskjeer. (Ca 250-300kr pr skje hos Gullsmed) Kurant fra faddere eller besteforeldre. Kan suppleres til bursdag og jul. Mine barn får det fra mamma og jeg synes det er helt topp! Er sikker på at sølv kommer inn igjen på mote senere; nå skal det jo være minst mulig jobb og dermed går sølv ut som bestikk. Senere kan en jo bygge på med resten til feks bryllup, konfirmasjon ol. Bøker; som Hakkebakkeskogen og Kardemommeby. Noe barnet kan glede seg med i mange år. Ikke er det like dyrt som mange typiske dåpsgaver har en tendens til å bli heller. 2åringen min elsker bøkene sine, de leses om og om igjen.
yasmina Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Har du gutt eller jente ? Soelje til barnebunad de store hvite... ( sangbok, eventyr osv) slipsnaal barnebibel spareboesse bilder til barnerom Jeg syns daapsgaver skal vaere passe varrigt iallefall
Hyacinth Bucket Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Vi ønsket oss bunadsølv til voksenbunad og "den store...." serien fra aschehoug . Fikk begge deler ;-D Ellers var vi veldig takknemlig for barneservise med bestikk, eggeglass i tinn/sølv med gravering, kniv, kul-tur kort og berganssekk med uttrekkbart grillspyd, thermos, flaske og matboks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå