blessed87 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 når begynte dere å handle inn til babyen? er 16+5 og har sååå lyst å begynne!! vet jo ikke kjønn ennå da.. skal på ul i uke 19.
ღMadame_mim ღ Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Handle noen nøytrale klær nå da vel? Etter ul er det vel igrunn bare fritt fram til å handle både utstyr og klær? Jeg gjorde hvertfall det. Jeg tok en ekstra ul da, en uke etter den ordinære for å få bekreftet kjønn, litt kjedelig dersom de sier feil etter den første liksom! Det er noen som mener det betyr ulykke å handle for tidlig, men alt har uansett gått helt supert for meg. Er 34 uker på vei nå og nærmer meg mål :-)
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 hei hei jeg handlet de to første boddyene da jeg var 14 uker på vei:) viste ikke kjønnet da, så det gikk i nøytrale farger så kjøpte jeg en ny boddy i dag er nå 19 uker på vei, å har fått vite kjønnet men tror ikke jeg skal handle noe mer før jeg er litt lengre på vei + at jeg skal arve en del fra tanten min som fikk en unge i fjor
*LillaMeg* Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg begynte å handle litt smått med tøy i uke 16.. Kun for kosens skyld og at det er gøy.. Så har jeg handlet litt mer og mer når jeg kommer over noe jeg bare MÅ ha.. Kjøpte nøytrale klær før jeg visst kjønn.. Er jo greit med nøytrale klær og i tillegg til rosa\blått, for det får du nok av i gaver.. Har ikke kjøpt de store tingene enda, annet en seng, men den var på tilbud, så da slo vi til..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Æ e ikke overtroisk i d hele tatt, så svaret mitt e - bare å shoppe som fy ) Kanskje du finne vogn, seng osv på tilbud nu i disse salgtidan?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Begynte i uke 19/20 når vi var i Dublin og fant en del fint som i tillegg var mye billigere enn hjemme. Vi venter mest sannsynligvis en gutt og siden vi har to jenter fra før så er det litt stas å kjøpe litt annet enn jenteklær. Vi har det meste av utstyr, så denne gangen kan jeg kose meg litt ekstra med å handle klær. Er 27 uker i morgen og nå som magen er så stor så handler jeg mer enn gjerne litt klær. Du kan jo kjøpe litt nøytrale klær og rangler o.l. Ingen kommer til å arrestere deg for det.
Fifrildi Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Er heller ikke overtroisk og handlet både vogn, bilstol og vippestol i uke 6 fordi jeg kom over et bra tilbud på opphørssalg. Sier som sunnybeach her - handle på salg!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er 13 uker og har shoppet det meste innen utstyr. Klær venter jeg med til jeg får vite kjønn på babyen. ps så i går at alt var flott på ul da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå