Gå til innhold

shoppetrang :) men når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte dere å handle inn til babyen?

er 16+5 og har sååå lyst å begynne!! :) vet jo ikke kjønn ennå da.. skal på ul i uke 19.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handle noen nøytrale klær nå da vel? Etter ul er det vel igrunn bare fritt fram til å handle både utstyr og klær?

Jeg gjorde hvertfall det. Jeg tok en ekstra ul da, en uke etter den ordinære for å få bekreftet kjønn, litt kjedelig dersom de sier feil etter den første liksom!

Det er noen som mener det betyr ulykke å handle for tidlig, men alt har uansett gått helt supert for meg. Er 34 uker på vei nå og nærmer meg mål :-)

Skrevet

hei hei :)

jeg handlet de to første boddyene da jeg var 14 uker på vei:) viste ikke kjønnet da, så det gikk i nøytrale farger :)

så kjøpte jeg en ny boddy i dag :) er nå 19 uker på vei, å har fått vite kjønnet :)

men tror ikke jeg skal handle noe mer før jeg er litt lengre på vei + at jeg skal arve en del fra tanten min som fikk en unge i fjor :)

Skrevet

Jeg begynte å handle litt smått med tøy i uke 16.. :) Kun for kosens skyld og at det er gøy.. :D Så har jeg handlet litt mer og mer når jeg kommer over noe jeg bare MÅ ha.. :) Kjøpte nøytrale klær før jeg visst kjønn.. Er jo greit med nøytrale klær og i tillegg til rosa\blått, for det får du nok av i gaver.. :P

Har ikke kjøpt de store tingene enda, annet en seng, men den var på tilbud, så da slo vi til.. :)

Skrevet

Æ e ikke overtroisk i d hele tatt, så svaret mitt e - bare å shoppe som fy :)) Kanskje du finne vogn, seng osv på tilbud nu i disse salgtidan? :)

Skrevet

Begynte i uke 19/20 når vi var i Dublin og fant en del fint som i tillegg var mye billigere enn hjemme. Vi venter mest sannsynligvis en gutt og siden vi har to jenter fra før så er det litt stas å kjøpe litt annet enn jenteklær. Vi har det meste av utstyr, så denne gangen kan jeg kose meg litt ekstra med å handle klær. Er 27 uker i morgen og nå som magen er så stor så handler jeg mer enn gjerne litt klær. Du kan jo kjøpe litt nøytrale klær og rangler o.l. Ingen kommer til å arrestere deg for det.;)

Skrevet

Er heller ikke overtroisk og handlet både vogn, bilstol og vippestol i uke 6 fordi jeg kom over et bra tilbud på opphørssalg. Sier som sunnybeach her - handle på salg!

Skrevet

Jeg er 13 uker og har shoppet det meste innen utstyr. Klær venter jeg med til jeg får vite kjønn på babyen. ps så i går at alt var flott på ul da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...