Tommage♀♂ Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Juniordyne er 100x140. Er vel vanlig å få stor dyne når de får stor seng...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Mine er tre og har det enda i hvert fall..så lenge de er passe? Mine er også i sprinkelseng enda da, god plass enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Min 5åring er lang, men hadde juniordyna til han var over 5 år før han byttet over til vanlig dyne. En juniordyne er jo (som nevnt over her) 1,40 m lang, og det skal jo mye til at så små barn er sååå lange.. Bytt den ut når den er for kort da vel? Eller når barnet ditt spør etter større dyne? Eller når dere har større dyne tilgjengelig?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Har aldri brukt juniordyne til våre.
camilla^ Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Min 5 åring har junior dyne enda og den passer. Hun fikk vanlig dyne, men den ble full av oppkast så den ble kastet. Orket ikke tanken på å begynne å vaske. HUn fikk den mest pga noe sengetøy hun fikk engang som var til voksen dyne. Så når hun vil ha dette sengetøyet kan vi bare ta en dyne som er i skapet siden vi har noen reservedyner der. hun er veldig glad i sengetøyet som vi har til juniordyna, mange barnemotiv.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Kaste en dyne fordi den ble full av oppvask? Du har god råd, tydeligvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå