Gå til innhold

Dere som har så store problemer med dere selv at.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere må legge inn idiotiske innlegg som er så langt fra sannheten som overhodet mulig.Er det tilfredstillende for dere å gjøre det ? Få mennesker til å bli fortvilet på andre sine vegne?

Akkurat nå sikter jeg til denne BH saken,ansatte har IKKE lov å gå før ALLE barn er hentet.Og i tilfelle den ansatte måtte hente sitt eget barn måtte hun tatt med seg det barnet som var igjen å møtt denne moren utenfor sin egen BH.Dessuten er det sjelden BH bare har EN avdeling,så da burde det ikke vært nødvendig for noen å bli stående alene....

Blir så oppgitt at det virkelig GÅR AN å være så j....tom i hodet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer mest på om barnet fikk nøkler, og eve. koden til alarm, slik at barnet og moren da kunne låse etter seg når de gikk?

Siden det var ingen igjen i barnehagen bortsett fra barnet....

Skrevet

Næh,det hadde ikke assistenten tid til,hun skulle jo hente sitt eget barn...Yeah right,lurer jeg på hvilke åpningstider disse BH hadde ;0)

Skrevet

det er desverre slike som deg her inne som skulle vært renset ut herfra, snakker jo bare dritt selv !!

Skrevet

Å,hva er dritt da og hvem er du?

Mulig du føler deg truffet da eller??

Skrevet

Trenger vel ikke være dritt for å si det man mener.

Jeg å syns det historien virket rar og lite troverdig.

Som regel er det flere avd i en barnehage. Så denne assistenten kunne ha satt barnet på en annen avd så lenge til moren kom.

barnehagen skal jo låses og alarmen skal jo settes på. Hadde barnet fått nøkkler å kode da for å stenge når mamman kom for å hente barnet?

Barnehagen gir ikke lett ut koder og nlkkler til andre.

V lånte barnehagen for å ha juletrefest der. Å da fik jeg nøkkler og kode. Å fikk streng beskjed på at kun jeg fikk lov til å åpne og låse. Å koden skulle ingen andre ha..

Skrevet

Har jobbet i BH i 10 år å aldri i livet om vi hadde forlatt et barn på jobb,da hadde vi stått med oppsigelse i hånda dagen etterpå

Skrevet

Jeg er helt enig med deg HI. Tror ikke et sekund på historien.

Skrevet

Jeg skjønner jo ikke helt vitsen med å fortelle om ting om ikke har rot virkeligheten;-o???

Skrevet

Jeg jobber selv i bhg og vi har ikke lov til å la ett barn være alene igjen. Det skal ALDRI skje. Så syntes også det var litt rart.

Men det kan være snakk om en privat bhg eller en familie bhg, der er det ofte bare en avd.og det kan være snakk om en uprofesjonell bhg ansatt.

Jeg har selv jobbet i en privat familie bhg og der var det bare den ene avd. og vi var alene på jobb den siste timen.

Leste at HI i den tråden skrev at grunnen til at det ikke ble låst var at vaskehjelpen kom rett etterpå.

Skrevet

Hehe,hvem vet nå egentlig når vaskehjelpen kommer?

Strengt tatt,kan de jo vaske kl 06.00 om morran,uten at det spiller noen rolle for noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...