Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 burde jeg ikke begynne å bli glad i henne snart? har gått 4 mnd. tenk hvis jeg aldri blir glad i hennhe? håper hun dør........
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 tulleinnlegg!!!ingen som håper på at barnet sitt dør!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Da er det på høy tid å dra til helsestasjonen di å fortelle at det er slik du føler det. Da trenger du hjelp!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 trenger ikke være tulleinnlegg jeg vet om en jeg som noen ganger vil drepe unga sine. så det så
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 For det første må du komme deg til legen og få hjelp.Dette høres overhodet ikke bra ut! Du har nok svangerskapsdepresjon,siden du snakker sånn. Den vesle uskyldige jenta di fortjener ei mor som er glad i henne og tar skikkelig vare på henne.Har du en mann inne i bildet,eller noen som kan hjelpe deg og avlaste deg?Jeg vet at det er slitsomt med babyer. Du kan ikke mene det du sier her,det er ikke mulig.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Merkelig rart. Det er ETT forum hvor du kan bli halshugget for å si noe sånt, og det er et forum hvor mødre skal HJELPE hverandre! Tenk dere om, dumme høner. Tråder som dette kan ende med etterforskning, og dere er IKKE anonyme for politiet. Til Hi: Snakk med helsestasjonen om dette. Det er ikke uvanlig å slite med å få den rette morsfølelsen for barnet sitt (hva nå den rette morsfølelsen er...). Det kan hende du trenger litt hjelp for å sette ting litt i perspektiv, og det finnes det fagfolk som er flinke til. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 har lyst å slenge henne i gukvet. jeg hater henne for hun ødela livet mitt. og så gjør hun ikke annet enn å skrike og holder meg våken, faen ikke takknemlig etter at jeg har holdt henne i 3 timer så jeg får vondt i armene. faen altså. hadde sikkert vært lettere å takle hvis jeg hadde vært glad i henne men..... det er faktisk ikke alle som får følelser for barna sine med en gang. men 4 mnd! nå orjker jeg ikke mer! hater henne bare mer og mer
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Les pearly sin blogg så vil du kanskje komme på andre tanker..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Håper dette bare er tull. Men jeg har sendt link til dette innlegget til politiet (via tips til Kripos siden det er de som har datakrimavdelingen som kan spore IP-adresser). Jeg vil ikke ha det på samvittigheten om HI gjør alvor og dreper ungen sin
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 For meg høres det ut som om du har en sterk fødselsdepresjon. Reis til HS i morgen tidlig, forklar hvordan du har det. Eller til legen din. De kan heldigvis hjelpe deg, og barnet ditt )
Gjest Rispondi Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 Har du noen som kan passe barnet ditt i natt? Noen du kan få til å komme og være hos deg i natt? Hvor bor du? Send gjerne en pm hvis du vil snakke.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. januar 2010 #15 Skrevet 12. januar 2010 Kjære HI Det å få barn er en stor omvelting i livet som for noen tar tid å venne seg til . At du føler at du har mistet livet ditt kan jeg godt forstå ,du har ikke den friheten du hadde før . At babyen din skriker mye ,kan være en veldig stor påkjenning for både psyken og fysiken din ,det er hardt og spes om du ikke har noe avlasting . Men jo eldre babyen din blir jo bedre blir det ,det lover jeg . Kan du ikke ringe til kirkens nødhjelp eller mentalhelse eller lignende ,mange ganger kan det hjelpe å bare snakke om det og der møter du forståelse og ikke fordømmelse (sånn som du gjør her inne) Og du kan få gode råd ,det får du ikke her inne . Jeg føler med deg HI . Send meg en PM om du vil og jeg kommer ikke til å dømme deg . Jeg kan høre på det du har og si og kanskje komme med noen tips om du vil ha det . Uansett ,vil jeg ønske deg masse lykke til og morsfølsen vil komme ,det er jeg sikker på . En klem fra
nasse nøffen Skrevet 12. januar 2010 #16 Skrevet 12. januar 2010 noen må jo ta tak i dette varsle noen??? den babyen må jo ha d ille..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #18 Skrevet 12. januar 2010 Typisk å si/skrive at NOEN må gjøre noe ! Det er da DU skal ta tak å gjøre det selv, og ikke regne med at andre skal gjøre det. Flaks at denne gangen er det noen som har vært snare med å ta tak i problemet. Håper dette ordner seg HI !
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #19 Skrevet 12. januar 2010 Oiiii, dette var sterke saker. Jeg håper litt på at det er et tulleinnlegg, hvis ikke håper jeg hun får hjelp asap
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 12. januar 2010 #20 Skrevet 12. januar 2010 Ja, dette er noe du må gå å snakke med HS om. Om det er noen som kan hjelpe deg så er det de. Å du trenger ikke være redd for å være ærlig til dem, de er der for å hjelpe deg og ikke dømme deg! Jeg hadde en liten f-dep. Jeg trodde jeg ikke skulle klare det som mamma og at jeg ikke elsket henne nok. Snakket på HS om det å fikk hjelp til å takle omveltningen. Nå elsker jeg henne mer enn noe annet og er så glad jeg fikk henne. Men det er viktig at du får noen å snakke med og at du kan få litt "fri" så du kan slappe av og lufte tankene. Er det noen du kjenner som kan hjelpe deg litt, sånn at du ikke har hele ansvaret alene? Dere andre trenger ikke bli helt hysteriske! Jeg er helt ening i at ingen av oss vil ha ett barns liv på samvittigheten osv. Men det viktigste er å gi råd og oppmuntre til å få hjelp. Ikke å rakke ned å true med politiet. Synes dere ikke det er ett skritt i riktig retning å skrive ett innlegg her (selv om det er anonymt) enn å sitte inne med alle følelsene og kanskje gjøre ord til handling? Jeg håper du tar motet til deg å finner noen å snakke med, du kan sende PM til meg om du vil det så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan! Om du ikke vil det og håper jeg at du går til HS og snakker med de så du og den lille jenta di kan få det fint i sammen! Lykke til!
millie+2klumper Skrevet 12. januar 2010 #21 Skrevet 12. januar 2010 Oi. Håper virkelig at dette er et tulleinnlegg. Visst ikke ber jeg deg om å søke hjelp så fort så mulig hi!! For din egen og det lille uskyldige barnet ditt sin skyld. Håper du forstår dette.. Fikke helt vondt i magen jeg nå..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #22 Skrevet 12. januar 2010 hvis det ikke er tull så bør du oppsøke hjelp straks. Da har du dyp grad av fødselsdepresjon håper det bare er et tulleinnlegg da!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #23 Skrevet 13. januar 2010 Ble stille fra HI her. Noen som har fått pm fra henne? Om ikke så regner jeg med at hele innlegget bare var tull
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 13. januar 2010 #24 Skrevet 13. januar 2010 Du må ta kontakt med lege eller helsestasjon. Det høres ut som om du har en fødselsdepresjon (de kan være ganske alvorlige) - for både din og babyens skyld. Det er mulig du føler du hater henne nå, men om du søker hjelp og får den hjelpen du trenger er jeg sikker på at du etterhvert vil elske barnet ditt høyest i verden. Lykke til, håper det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #25 Skrevet 13. januar 2010 Fødselsdepresjoner er VIRKELIG noe å ta alvorlig!! Jeg hadde en venninne som druknet seg i en elv da datteren hennes bare var noen mnd :-( Du høres syk ut HI..ta til deg tips i denne tråden, du er ikke deg selv nå! Uff som jeg håper dette bare er tull..men vanskelig å tro at noen her inne ville tullet sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå