Jenny-penny Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Snuppa fyller 5 (uff som tiden flyr). Hun vil gjerne ha karneval eller prinsesse-bursdag. Men jeg vil gjerne ha noen nye kreative tips til mat, leker, pynting osv. Alle bursdagene blir veldig like, så hadde vært gø med noen nye innspill:)
Mom2Two Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jungelbursdag? Det husker jeg ei jente i barnehagen hadde. Veldig populært. Vi bruker å lage noenlunde ordentlig middag. Alt fra kjøttsuppe til kjøttboller på spyd med hjemmelaget potetmos og grønnsaker, hjemmelagede pizzahorn ol. Synes det er greit å få i dem noe ordentlig mat før man begynner på kakene. I stedet for poser hadde minsta sist gang godtespyd med rosa sløyfe på. Det var veldig poppis. Hvis det er stabilt vintervær og ikke altfor kaldt, hadde jeg valgt ski/akebursdag med nummer på brystet og kakao, varme pølser osv. kanskje? Det er jo stas. Kanskje man kan ta kakene inne?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Mat -Pølsebod/butikk- alle barna kan få "penger" som de må kjøpe mat for -pizzasnurre -grønsaker og dip -frukt spidd -gele leker -fiskeleken, hvor du fisker godtepose -ballongleken, knyter ballong på beina til alle barne. Alle skal prøve å sprekke de andre ballongene samtidig må de passe på sin egen ballong. den som har ballong på slutten vinner. -hinderløype -skattejakt etter noe godt -katta i sekken -tegne halen på grisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå