Gå til innhold

Hvilket program på data`n kan jeg bruke for å lage en CV? (med tabell..?)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bruke world,og sette inn rutenett der, eller inportere data fra xcel over til world.

world er nok best skriveprogram,så ville ha brukt det.

Skrevet

Men hvordan får jeg det?? Har bare wordpad.. :S

Skrevet

hvordan skrives rutenett på engelsk?

Skrevet

Som det skrives over her, så er nok Word det beste programmet. Er like enkelt å lage tabell i Word som i Excel.

Skrevet

For å få Word må du ha Microsoft Office. Sikker på at det ikke er installert på din pc? Hvis du ikke har det er det å få kjøpe, men koster noen hundre kr.

Skrevet

Må bare beklage, men er ikke helt inne på det med data. Skal søke på en jobb der CV`n må lastes opp, så står d (doc, pdf, txt) "Bla gjennom".

Men får jo ikke lage meg noen CV uten word..

Såå, hvordan laster jeg ned word da?? :)

Dere er VELDIG snille om dere hjelper meg.. :D

Skrevet

Du får ikke lastet ned Word. Dette er et lisensiert program og må kjøpes hos en forhandler.

Det du evt kan gjøre er å laste ned noe som heter Open Office og bruke programmet som heter Writer. Dette har jeg ikke gjort selv så er ikke så veldig inne i det. Men programmet finner du her: http://no.openoffice.org/

Skrevet

skulle så gjerne hjelpa deg mere, men du er sikkkert ikke i nærheten her...

Skrevet

Last ned Openoffice, google så kommer det opp link :) Gratis og funker som word, men husk å lagre som word-dokument før du sender, ikke alle har progam til å åpne det slik det automatisk lagrer seg hvis man ikke eksporterer til doc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...