* 5 om dagen * Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 du kan bruke world,og sette inn rutenett der, eller inportere data fra xcel over til world. world er nok best skriveprogram,så ville ha brukt det.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Men hvordan får jeg det?? Har bare wordpad.. :S
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 hvordan skrives rutenett på engelsk?
Babyønske �� Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Som det skrives over her, så er nok Word det beste programmet. Er like enkelt å lage tabell i Word som i Excel.
Babyønske �� Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 For å få Word må du ha Microsoft Office. Sikker på at det ikke er installert på din pc? Hvis du ikke har det er det å få kjøpe, men koster noen hundre kr.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2010 Må bare beklage, men er ikke helt inne på det med data. Skal søke på en jobb der CV`n må lastes opp, så står d (doc, pdf, txt) "Bla gjennom". Men får jo ikke lage meg noen CV uten word.. Såå, hvordan laster jeg ned word da?? Dere er VELDIG snille om dere hjelper meg..
Babyønske �� Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Du får ikke lastet ned Word. Dette er et lisensiert program og må kjøpes hos en forhandler. Det du evt kan gjøre er å laste ned noe som heter Open Office og bruke programmet som heter Writer. Dette har jeg ikke gjort selv så er ikke så veldig inne i det. Men programmet finner du her: http://no.openoffice.org/
* 5 om dagen * Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 skulle så gjerne hjelpa deg mere, men du er sikkkert ikke i nærheten her...
Ugl@ Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Last ned Openoffice, google så kommer det opp link Gratis og funker som word, men husk å lagre som word-dokument før du sender, ikke alle har progam til å åpne det slik det automatisk lagrer seg hvis man ikke eksporterer til doc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå