Gå til innhold

Ultralyd


voe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er for nysgjerrig til å ikke vite;) Blir like glad for begge! Har jente fra før, så har alt til jente. Men motto med gutt og;) Kineserne mener jente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har villa vite det på det to barna jeg har, men denna gangen skal e prøve å vente til fødselen med å vite kjønnet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg vil vite :D Har plenty med begge deler fra før da så spiller ingen rolle hva det er. Men har en søster som venter jente i april i tillegg til en jente i Litauen som arver klær etter min 3 år gamle jente. Så rent praktisk vil jeg gjerne vite om jeg kan sende vekk alt av jentetøy fortsatt, eller om det er best å ta vare på så jeg slipper å kjøpe alt nytt :o)

 

Ga forresten vekk absolutt alt av babytøy til veldedighet, så det må kjøpes inn på nytt uansett.

 

Så er jeg nysjerrig på om pendelen min forteller riktig kjønn :) Jeg føler uansett aldri at jeg kan vite om det stemmer 100% før ungen er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil helst ikke vite! Er selvfølgelig kjempenysgjerrig, men synes liksom det er en del av moroa og ventetiden å ikke vite...

Vi fikk ikke vite det forrige gang, det var vel mest mitt valg så fare for at samboeren velger å vite denne gangen.

Vi har en gutt fra før så kjenner jeg synes det hadde vært gøy med en jente, men klarer ikke å se for meg at jeg kan være noe annet enn guttemamma :-)

Når det kommer til stykket så spiller det selvsagt ingen rolle!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

JA!

Kineserne mener jente, men av en eller annen grunn føler jeg det blir gutt.. tenker mye på om de ikke kan se kjønnet på ULen da.. da blir det mye spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil vite. Er rett og slett for nysgjerrig :-) Dessuten syntes jeg det er praktisk å vite kjønnet på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har VELDIG lyst å vita det. Gutten min skjulte seg, så då levde me i spenning fram til fødselen, sjølv om eg liksom følte på meg at det var ein gutt. Denne gongen har eg inga magekjensle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...