Gå til innhold

Salami dama her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HALLO FOLKENS!

Jeg skrev det for å advare dere andre.

Og vet helt sikkert at det var derfor babyen d¨ode,de tar jo blodprover av barnet!

Må jo skjonne at jeg blir litt frustrert nar annenver her inne skriver at det ikke er farlig a spise spekemat...

Men sorry hvis jeg skremte noen,ble bare veldig frustrert og vil ikke at det skal ske med noen andre her inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:) det er jo akkurat et slikt forum er for, dele erfaringer. syns forferdelig synd på deg som har hatt den opplevelsen. takk for at du deler dine erfaringer for å forhindre at slike tilfeller skjer igjen. så er det opp til hver enkelt her inne om de vil spise salami eller ikke etter å ha hørt din historie. og opp til hver enkelt om de mener det var den skiva eller ikke som gjorde utfallet. jeg lar være å spise salami.

Skrevet

stakars deg må vere jævli å hadet på skuldrene.....!!!kondolerer så masse!

Skrevet

Jeg så på det bare som en advarsel, så heretter skal jeg holde meg unna salami. Jeg syntes det er bra at du sa ifra :o)

Jeg visste ikke at salami var farlig, derfor har jeg spist det i dette svangerskapet. Men nå er det slutt på det :o)

Syntes det er kjempetrist at du måtte oppleve det du gjorde. Svarte i den andre tråden også, men sier det igjen. Kondolerer!

Skrevet

Synes det er flott at du informerer om dette jeg- og skjønner godt frustrasjonen din ift feilinfo om at dette ikke er farlig!! Dersom man har opplevd noe sånt vil man gjerne advare andre slik at de ikke havner i samme situasjon..Desverre er det mange som heller stikker hodet i sanden eller "angriper"-mest sannsynlig pga sin egen frykt. Forståelig det,men desverre er virkeligheten ganske så brutal noen ganger..sånn er det bare..Forferdelig trist at du mistet barnet ditt..er det forresten lenge siden? Kan anbefale englesiden-et lukket nettforum for oss som har mistet barn..hvis du ikke er medlem allerede da! klem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...