Gå til innhold

Teit spørsmål, men her kommer det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å komme begge foreldrene på et foreldremøte på skolen? Som regel er det vel bare en av foreldrene som kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er at begge foreldrene kommer der man har tid og mulighet

Skrevet

Nei, det er ikke uvanlig at begge foreldrene kommer. Synes bare det er positivt, jeg.

Skrevet

Tror det er vanlig at en av foreldrene kommer fordi den andre er hjemme med barna.

Det er vel optimalt hvis begge foreldrene kan komme? :)

Skrevet

Hehe, MÅ bare kommentere. Jeg har et lesbisk vennepar, hvor den ene har barn fra før. Jeg pleier å si at det bare er homofile og skilte foreldre som kommer to og to....

Vi pleier bare å stille med en, men det er jo fordi den ene er hejmme med ungene.

Skrevet

Mannen min sier at når han ser at begge foreldrene kommer aner han ugler i mosen;)

Skrevet

Dette er et ekstraordinært møte som ungene selv skal være med på....

HI

Skrevet

Har det samme inntrykket. Der to foreldre kommer er enten foreldrene lesbiske, de er skilte eller har ugler i mosen!

Skrevet

Mye konflikter som må løses opp i......

Skrevet

Det var ikke teit spm! Lurte litt på det selv nå. Tror vi hadde fått barnevakt og reist begge to! Nå er det veldig lett for oss å få barnevakt, men hadde det ikke vert det hadde bare en av oss reist! (sannsynligvis meg hver gang for han hater å reise på sånt alene!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...