Gå til innhold

Gjør et stoooort hopp over fra juni-klubben!...


gunki

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde full oversikt over dette svangerskapet, men har bomma med en hel mnd... Trodde terminen i følge mensberegningen var 06.06.10, men etter ordinær UL i dag er ny termin 09.05.10.

Ble nesten litt stressa da jeg har "mista" en mnd... Må forte meg å få alt jeg har utsatt unnagjort nå! Godt det er andremann så vi vet litt hva vi går til.

 

Nesten så jeg føler jeg sniker i køa her ;) Blir moro å bli kjent med dere mai-jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Forstår hva du mener. Det samme skjedde med meg! Jeg trodde jeg hadde termin 21 juni, men på ultralyden ble jeg flytta til 23 mai! Kjempebonus, men ble jo litt stressa i starten. Velkommen hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første tanke er jo - så digg å vente en mnd mindre!!

men ser jo at en må venne segtil tanken...

velkommen hit...

syntes det er litt lite så skjer her for tiden....håper du kan hjelpe oss å få gang samtalene i gjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Godt å føle seg velkommen når man plutselig dukker opp etter 23 uker i juni-klubben.

Ja, det er jo kjempe bonus! Godt det er flere enn meg som ikke helt har styringa ;)

Har funnet ut at jeg bare har 7 uker igjen på jobb. Herlig tanke! Så når jeg går ut i perm har jeg vært ca 3 mnd på jobb i dette svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegga våre kryssa hverandre pagoda :)

Jo, det er veldig digg med en mnd mindre! når man først venner seg til tanken... Og tidlig mai er bedre enn tidlig juni :)

 

har det dabba av her inne? det må man jo gjøre noe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på "hoppinga" di, om ikke så stort hopp :) Ble flytta fra 4 juni til 31 mai, men det ble jo månedsbytte, så må jo "snike" litt her inne og :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...