Gå til innhold

Gravid eller bare evig pms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli GAL av å måtte vente, vente, vente for å finne ut av om jeg er gravid eller ikke, så føler for å spekulere litt her og se om noen har liknende erfaringer. (Og forhåpentlig endt opp med en positiv test...)

Jeg skulle hatt mensen på lørdag, den har ikke kommet. Og den pleier å komme veldig presis.

Tok en test fredag: Negativ. Tok en ny test tirsdag siden mensen ikke kom: Negativ. Kan legge til at det var Clearblue som skal være 99% sikker.

Er kvalm støtt og stadig, unormalt trett, og oppdaget i dag at jeg har fått en liten mage. I så fall har jeg fått mage allerede 2,5 uker på vei. I min forrige - og hittil eneste - graviditet fikk jeg ikke antydning til mage før jeg var 5 måneder på vei. Jeg er 1,80, 58 kg og alt annet enn overvektig, så "spekk" etter julens utskeielser er lite troverdig. Eller kanskje ikke.

Noen andre som har gått over tiden for forventet mens og likevel fått negativt resultat med Clearblue som har vist seg å være feil? Hvor lenge har dere måttet vente før resultatet ble positivt omsider?

Noen som vil prøve seg som synsk og si hva de tror? Om en ukes tid regner jeg med vi uansett får fasiten. Hihi. *krysser fingre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...