miheno Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Har lyst på et kort og fint navn. Noen som har gode forslag til navn på fire bokstaver?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Kine.. Jeg har trivdes veldig godt med det navnet..
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Kine synes jeg også er fint:) Ellers så har du: Sara Mari Anne / Anna Mona Siri Tine / Tina Erin Lene / Lena Emma Saga
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Siden de andre foreslår bare jentenavn, antar jeg de vet at du får jente ? ;-) Mine forslag (beklager hvis jeg foreslår noen som allerede er foreslått): Maja Kaja Kara/Cara Mina Dina Iris Siri Ella Emma Gyda Leah Tuva Lykke til :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg syns forresten også at Kine er et fint navn asså, men siden jeg så det allerede var foreslått listet jeg det ikke opp. Ser nå at jeg har listet opp et par navn som hun før meg også har listet opp. beklager det
MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Nora Joel Leon Milo hm..jente var det det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå