Gå til innhold

hvorfor gikk dere fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er skilt. Hva var den utløsende årsaken til at dere skilte dere? Tenker da ikke på utroskap, men andre ting.

Mannen min og meg går hverandre på nervene om dagene, vi snakker liksom ikke med hverandre mer og alt dreier seg om hverdagslogistikk. tar meg selv stadig i å lure på om jeg egentlig elsker han lenger . :-( Men han er snill, er ikke utro etc men føler bare at det liksom ikke er noe der lenger. Syns han setter veldig lite pris på meg også, til tross for at jeg gjør veldig mye for at han skal ha sin karriere, treffe kompiser etc. Litt enveis-kjøring...

hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra barnefaren til mine barn pga hans psykiske helse. Den gikk utover barna, spesielt hun ene. så da hun begynte å fortelle endag kastet jeg han ut.

Om jeg var glad i han eller elsket han da jeg kastet han ut har jeg ikke tenkt på, men det var det eneste rette for våre barn og meg.

Jeg har fått meg ny kjæreste og har det veldig bra. Men livet går i bølgedaler, og vi prøver å være flinke med å ta oss tid til å bare være kjærester. Da reiser vi og sover på hotell helst, for bare å være kjærester. for oss kan det være hotell i samme by som vi bor, men å komme oss ut av huset så vi ikke ender med å vaske klær eller andre ting. Bare oss to, og gjøre kjæresteting. Gå på kino og kline, spise en god middag, ligge på senga og lese bok sammen.... Vi har en uke hver sommer som er bare vår, da er ungene våre hos de andre foreldrene eller besteforeldre. Vi trenger den uken for å samle litt energi og holde vedlike kjærligheten. Mine foreldre merker stor forskjell på oss etter den uken, de sier gnisten vår kommer tilbake. Og det er litt hyggelig at andre ser at det gjør oss godt. Og vi kan være kjærester selv om vi har ett hus fult av barn og hektisk hverdag.

Skrevet

Han dumpa meg fordi jeg ikke orket å knulle.

Skrevet

Vi skilte lag fordi vi tok oss i å ikke være annet enn to mennesker som bodde under samme tak. Vi delte ikke rom og ikke seng. Han var ikke hjemme og til slutt begynte han å treffe andre uten at det var avtalt. Jeg reagerte ikke en gang, for jeg så ikke på det som utroskap. Vi bare eksisterte.

Nå er vi begge fornøyd med livet og kan snakke sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...