1.Bebis Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Skulle akkurat til å gå inn til legen da det ble en "mørkt" og jeg holdt på å gå rett i bakken...Satt der med en hvilepuls på 199...... Ble litt redd av dette.. tenk hvis det skjer når jeg er hjemme alene!! Legen mente dette måtte være blodtrykksfall... Noen andre som har opplevd dette??
*December_Wish* Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 jeg fikk sånn innimellom, hos meg var det pga lav blodprosent, så fikk jern tabletter på resept, så prosenten har steget litt igjen å jeg føler meg bedre:) kansje derfor du blir en smule dårlig til tider å? kan jo høre med legen din kansje?* mvh therese.
2tettebabyer Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 jepp, men ikke da jeg var gravid. legen vet ikke om det var blodtrykksfall jeg hadde eller noe mer alvorlig.. men jeg mista faktisk synet i 20 min... skikkelig skremmende... men tror nok det var svært sjelden og blodtrykksfall e jo egentlig ikke farlig.. man må bare legge seg med beina høyt, så hensikten e ikke å skremme deg... men da jeg leste innlegget så tenkte jeg tilbake på det som skjedde og jeg kommer aldri te å glemme det, så kan skjønne at du syntes det var en skremmende opplevelse. jeg har ikke hatt det siden, så det går nok bra med deg og. lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå