sola26 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hei:-) Min samboer og jeg ønsker ikke vente veldig lenge med nestemann.Vi har en på 18 mnd.Han er 36 så vil ikke vente veldig lenge. Problemet er at jeg ikke har jobb.Ogsliter med å få det.Har søkt lenge nå.Og nå om dagen er det veldig få ledige jobber.Veit ikke hva jeg skal gjøre.Får dagepenger av nav,og det er ikke så mye.Jeg får vell ikke noe penger da?om jeg er gravid?
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hvis du blir gravid nå og fortsetter på dagpenger fram til fødsel får du foreldrepenger på grunnlag av dagpengene. Ikke fett, men du overlever kanskje på det hvertfall:)
sola26 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Ok:-) Det blir lite å leve av da.Får 7500 kr i mnd i dagpenger.
NormaJean Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 jeg hadde enten ventet til jeg fikk meg en jobb, eller bare tatt "hvilken som helst jobb" og kjørt på. Jeg hadde IKKE valgt å bli gravid med kun ett grunnlag på 7500kr/mnd. Men man må jo velge hva som er viktigst for dere;)
sola26 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Skal gå på vikarbyråer i morra:-)høre om dem har noe.Herregud,jeg har kommet i desperat alderen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå