Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Er det deres greie? Altså ikke nødvendigvis one nighter, men med kjæresten deres/mannen deres. Hører så mange jenter som blir ekstra tent når de har drukket, dette forstår jeg ingenting av!!! Jeg får mye mindre lyst i fylla, får mer lyst å flørte, men ikke sex. Og dessuten skjønner jeg ikke det der mange har med at de har litt mer "løssluppen" sex i fylla. vet om flere av mine venninner som feks kun har analsex i fylla, fordi da tør de det, liksom. Synes nesten litt synd i dem som har det sånn. Da kan de jo ikke ha særlig god kommunikasjon med partneren når det gjelder sex, hvis de må "drikke seg til mot".. Eller? Jeg har alltid kulest, mest løssluppen sex i edru tilstand, og da har jeg selvsagt mer lyst også!
PAVEEL Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Et glass vin el to er greit og gjør meg mer løssluppen. Men fyllesex har jeg aldri likt og aldri hatt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Får aldri orgasme av fylle-sex så det er bare bortkastet tid og energi
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Skal jeg ha sex i fylla, kan vi like gjerne bare beholde klærne på og tørrjokke. Har null følelser nedi der når jeg drikker. Absolutt ingenting! Heilt greit om gubben vil ha seg litt, bare han ikke bruker for lang tid
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 haha 21:29 vel, godt det ikke bare er meg :-) vi får bare være glade vi ikke trenger å drikke for å ha den sexen vi drømmer om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå