Gå til innhold

kynnere...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 fullgåtte uker, og har i de siste ukene vært plaget med mye kynnere. De kommer hver dag og varierer i styrke. Noen ganger er det bare litt ubehaglig, andre ganger er det mer vondt.

 

Er nå sykemeldt i en periode.

Flere som har regelmessige kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er nå 23 uker og har hatt kynnere en ukes tid.. På lørdag hadde jeg kynnere med ca 10 min mellomrom i en times tid, men etter ro og hvile på sofaen gikk det over..

 

I går var det igang igjen etter en litt hektisk start på uka ift jobb.. Dro til legen min etter endt dag, men hun beroliget meg med at dette var helt normalt - men litt tidlig til å være førstegangsfødende..

 

Føler det dukker opp når jeg stresser. Det er ubehagelig, men forhåpentligvis en nyttig trening til fødsel..?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 23 og har hatt kynnere siden uke 17 ca. De siste ukene har de vært veldig sterke, ikke vonde men ubehagelige og klemmer på blæra :( noen dager kommer det fler i timen. Jeg nevnte dette for jordmor og hun sa at jeg måtte ta det med ro en stund. Jeg er jo ufør og hjemme uansett og tar det egentlig veldig med ro, så nå er det jo omtrent bare sofaen på meg.

Jordmor sa jeg kunne ta en UL på sykehuset om det ble for ille, bare for å se at kynnerene ikke "gjorde noe arbeid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 3 gangs og syntes kynnerne kom veldig tidlig denne gangen...begynnte ca uke 17...veldig få til å begynne med. men det få jeg hadde var litt vonde, iom jeg måtte slutte med det jeg holdt på med i stunden det varte...

det er nytt for meg - kynnerne har aldri vært vonde før.

nå er det litt mindre intensive og jeg har ikke for ofte.

bare sånn passe. tenker at livmora må jo få "trene" seg...

nå er jeg midt i min 24 uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...