Gå til innhold

Hoven i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes, er gravid for første gang, i uke 33 og har de siste dagene hatt så vondt i underlivet, hele greia føles hoven og bankende. Har lest at dette er normalt, men søker litt erfaringer fra andre, ekstra sårt om jeg er mye på do, veldig ømfintlig å ta på, hadde sex for noen dager siden, det gikk bra, men dagen etter begynte det å dunke værre der nede, herregud hvordan skal det bli der nede etter fødsel når det er så ubehagelig nå.. føler meg som en ape!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sorry at jeg ler:)

Jeg hadde det også sånn med begge mine, og det kom veldig på slutten av graviditeten. Her snakker vi bollemus;)

Jeg syns det hjalp å ta meg et bad... Lykke til, fødselen blir ikke noe værre av den grunn. Jeg opplevde ikke det hvertfall:)

Skrevet

Haha ja bollemus er sikkert og vist, får bade eller kjøle det ned.. mente ikke om fødselen blir værre. men om bollemusa blir enda mer sprengt dagene etterpå.. får ha isbiter på lager..:-)

Skrevet

Hehe, pass deg så du ikke snubler i den;)

Nei jeg sns det ble bedre, men klart har sikkert litt med hvordan fødsel man har også.

Hovedgrunnen til at man blir så hoven er vel for at barnet presser veldig på og det blir man jo kvitt da babyen kommer...... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...