Gå til innhold

Hjelper det å trimme 30 min hver morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøkker som en gal på ellipsemaskinen min 30 min før frokost, hver morgen. Tror jeg forbrenner sånn ca 350kcal per gang.

Jeg har så aboslutt ikke en anelse om triming og forbrenning av ditt og datt. Så jeg håper noen her vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, trimming hjelper ikke på noe som helst :D

Så flink du er :) Klart det hjelper! Det hjelper både på humøret, og etter hvert vekt og kroppsfasong.

Stå på!

Skrevet

All bevegelse er bedre enn ingen bevegelse!

Syns du er veldig flink :o) Stå på!

Skrevet

kjempe bra!!

ville nok økt til en time engang i mellom...menhar du ikke tid til det er en halvtime mye bedre enn ingenting.

kcal forbruket kan stemme.men kommer ann på hva du veier,hvor godt trent du er og høyde.

Skrevet

Så flott :) Tusen takk :) Jeg tar ca 40 min på ettermiddagen etter jobb også. Litt styrke og sånn trimmemaskin igjen hehe.. Jeg må dele det opp slik. Om ikke så går jeg så fryktelig fort lei.

Hva ville dere anbefalt? Er 30 min egentlig for lite?

HI

Skrevet

Jeg er ca 160cm høy og veier rundt 50kg vil jeg tippe. Så jeg skal ikke noe ned i vekt, heller at jeg skal få litt fastere figur. Jeg tar også en pilatesøkt innimellom :)

HI

Skrevet

jeg er vel den som trener litt mer enn gjennomsnittet. 7-10 timer i uka. driver med sykling. ville vel prøvd å øke øktene litt og ta litt styrke også hvis det er for å stramme opp.

når du veier så lite tror jeg ikke du forbrenner 350 kcal på en halvtime. det kommer jo helt ann på hvor hardt du trener. jeg trener med pulsklokke og hvsi jeg trener i sone 3-4 noe som er veldig hardt forbrenner jeg ca 700 på en time. men jeg veier 63 og er 1.68 høy.

trener jeg helt rolig i sone 1. forbrenner jeg kanskje 400 kcal.

jeg ville variert med å trene hardt og rolig på ulike dager. dette for å vekke kroppen og få i gang forbrenning.

Skrevet

Hvis du har SÅ jævla mye hår, kan det vel hjelpe å trimme en halvtimes tid ja..you bushwoman!!

Skrevet

Jeg har pulsklokke, men jeg har ikke brukt den de siste ukene.. Når jeg står 1 time har jeg forbrent ca 600kcal.

HI

Skrevet

hvis den er riktig innstilt på deg kan jeg tenke meg du trener halvhardt i sone 2.egentlig bør du trene helt rolig eller knall hardt. iallefall variere.

så etterpå at du skrev at du trena på ettermiddag også. jeg ville kanskje trena 4-5 dager i uka istedet og heller litt lenger hver gang.kroppen trenger hvile også vet du:)

Skrevet

Jeg har puls på 170 i ca 20 min av 30. Sier det deg noe?

HI

Skrevet

d kommer jo helt ann på hva makspulsen din er;)

Skrevet

På pulsklokken så er makspulsen min 165.

HI

Skrevet

Så da trener du over maxpulsen da?

Skrevet

Mhm. Jeg vet ikke hva det vil si, men om jeg skal holde et godt tempo som får meg til å svette så klarer jeg ikke ligger på under 170 i puls.

HI

Skrevet

Høres jo ut som du vet bedre enn å stille spørsmål om det "hjelper å trimme 30 min hver morgen"?....

Med utstyr og apparater hjemme mener jeg...Forstod ikke den helt..

Skrevet

Det trenger jo ikke koste allverdens vettu, 22.23. Hun kan ha fått det i gave eller arvet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...