nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 http://www.babytrader.eu/shop/Bugaboo-Cameleon-Sand-Red-Canvas tenker på å kjøpe den her, koster 6300 kr med porto. men kan jeg da ha lyserosa trekk på den som jeg kjøper itilleg?er det slik det fungerer? at jeg kan ha lys base og kombinere med ulike trekk? beklager er grønn på dette = )
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har den og er MEGET fornøyd. Super vogn så lenge underlaget (veien) er fast, ikke løsgrus, jørme eller mye løs snø (Kan kjøpe vinterhjul da, men jeg har ikke hatt behov for det og har hatt vognen min i over to år. Jepp, du kan skifte trekket. Du kan også skifte fargen på basen, men de settene er mye dyrere, så greit å velge en base som kan kobineres lett med andre farger Jeg handlet også med babytrader. Vogna kom raskt, men var en feil på understellet, så måtte sende det i retur, det tok litt tid. Men fikk nytt understell da, og ikke hatt problemer med vognen etter dette. De gav vedlig god service på reklamasjonen og jeg fikk refundert fraktkostnaden. (Ps. Husk at det kommer moms og gebyr for fortollingen i tillegg til prisen på nettsiden.. Bare om du ikke har tenkt på det... )
♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 I love my bugaboo ;-) Ja , kan skifte farge etter humøret som mannen min sier :-) Så det passer meg perfekt! God vogn, men dårlig på ujevnt underlag...en typisk by/handlesenter vogn vil jeg si!! Jeg har vinterhjulene på nå for å si d sånn!
NormaJean Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har overallt vært ganske fornøyd med min Bugaboo. Har Denim. Angrer litt på det nå siden kalsjen har falmet endel. Men det er jo bare detaljer. Pass på hjulene om vinteren, sørg for at de ikke er dekket av snø og slikt inne. Ruster fort pga all saltingen osv. Var kjempedeilig å bruke, gleder meg til å få vår/sommer baby med den vognen igjen. Ikke heeeelt optimal i terrreng, men jeg er ikke så sporty uansett';)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå