Gå til innhold

Masse slim og blod! :D (detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, NÅ er jeg bare glad!

Ikke at det trenger å bety at det skjer noe snart, men nå var det masse slim med blod i som kom når jeg var på do! :D

Utrolig hva man blir glad for å se i disse tider altså.. :P

Håper takene jeg har tar seg opp i løpet av kvelden, har sovet i nesten hele dag, så mulig det er enn grunn til det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg håper så på å slippe å gå helt til søndag.

Er nok på overtid nå, vil så gjerne se lillegullet nå :)

Skrevet

Spennende!! lykke til:O)

Skrevet

å ååååå heldig du. sikkert en grunn til at du har sovet så godt i dag :) lykke til

Skrevet

Stille før stormen er det noe som heter ;o)

Du er på overtid og nå gikk proppen samtidig som du har noen tak....tror og krysser fingrene for at du har lille nurket ditt i armene i løpet av natten/morgendagen ;o)

Masse masse lykke til ;o)

Skrevet

Fortsatt ikke tatt seg opp noe, så tror jeg skal gå å legge meg.

Kommer enda slim med blod i, så skjer nok om ikke sååååå lenge hvertfall *håpehåpe* :)

Tusen takk for alle lykkeønskningene, kanskje 13. blir datoen? :D

Skrevet

Lykke masse til!! Veldig misunnelig på deg!

Skrevet

Æsj, skjer jo ikke noe mer jo... Blir så sinna på denne kroppen min!! Den bare lurer meg hele tiden!

Skrevet

Uff! Ikke noe gøy å gå og vente og kjenne etter sånn. Men plutselig nå så bestemmer kroppen din seg for at den er klar, og da er du igang!!!!:) Hold ut, det er garantert ikke lenge til!!!:o) Snart har du prinsen din der, selv om jeg vet det ikke føles sånn akkurat nå...;) Jeg gikk 6 dager på overtid første svangerskap. Like skuffa om kvelden fordi det ikke hadde skjedd noe om dagen som om morgenen fordi det ikke hadde skjedd noe om natten... Bit sammen tennene litt til nå, så har du før du aner ordet av det verdens beste belønning i armene!!!:D Sender flere tonn fødestøv i din retning og krysser fingrene for masse konstruktive vondter!!! Massemasse lykke til:O)

Stooooor klem

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord gunnr78! :D

Vet jo at gutten kommer når alt er klart, men *sukk*

denne ventinga tar knekken på meg... =/

Er snart i mål, blir igangsatt på søndag om det ikke har skjedd noe til da, så må bare se fram til søndag kanskje :)

Skrevet

Skjønner deg så godt, det er så demotiverende å gå sånn. Ender opp med at en føler at en "aldri" skal få føde, og faktisk tror på det til slutt... Men godt å høre at du maks skal gå til søndag da:O) Kanskje lurt å innstille seg på det som du selv sier, hold deg opptatt så du slipper å sitte alene og tenke. Hehe, om du legger massssssssse planer og avtaler du skal få unna før fødselen nå, skal du se at de første riene kommer på det tidspunktet som passer minst;) Prøv å tenk en stund framover, om en uke har du en liten gutt som syns mamma er det tryggeste og mest fantastiske i hele verden!!!!!!!!!!!! Den aller beste følelsen verden:O) sukk... hehe, jeg er lei allerede og har 38 dager til termin, krysser fingrene for at jeg slipper overtid denne gangen. Det var definitivt de lengste av alle dagene sist! Men jeg føler på meg at du ikke har noe lenge igjen nå!! Må få høre hvordan det går med deg dagen/e som kommer:O) Før du aner ordet av det er du ferdig!! Se om du får til å finne på noe koselig så tiden går fortere. God mat, ring en venn du er glad i, film eller noe sånt:O) hehe, men regner med du ikke klarer tenke på stort annet allikevel da...

klemmeklemme

Skrevet

Jeg gikk jo 12 dager over med forrige unge, så det er jo mulig jeg gjør det nå også.

Oppdaterer her inne så snart det skjer noe så klart :)

Har jo flere medsøstre som også er på overtid nå og jeg bare _må_ følge med de :):)

38 dager går sinnsykt fort, jeg syns ikke det er lenge siden jeg tellte 100 dager til termin, og her er vi :P

Takk igjen for gode ord, setter pris på det.

*klemmetilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...