Gå til innhold

Besøksforbudet er opphevet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på UNN i tromsø :D

Såå gla for at kommende storebror får komme på besøk når tiden er inne :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå, håper det samme skjer på A-hus!! Har termin 21.mars, så HÅPER HÅPER HÅPER!!!Vil jo gjerne at den nærmeste familien min skal få komme å se lille gutten!!

Skrevet

på SSA også...

Skrevet

søsken får komme inn på Ahus også:) kom hjem i går jeg:)

Skrevet

kunn søsken på ahus. var der idag på embla samtale. kunn far på føden.. bra er det....

Skrevet

Så fint å høre at det er opphevet i Tromsø :) Da kan den stolte storebroren få komme på besøk til lillesøstra si om 2,5 mnd, gleder oss masse!!

Skrevet

Dette gjelder også på Sykehuset Buskerud HF... For søsken...

Skrevet

Det vil si at Arendal sykehus ikke har besøks forbud? og det gjelder alle? Ikke bare for søsken?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det er så forferdelig trist at mamma, pappa og søstera mi ikke skal få komme på besøk og se og holde barnebarnet og tanteungen sin FØR jeg kommer hjem fra sykehuset!!!Ja, jeg skjønner poenget pga svineinfluensaen, men hallo-det er mitt første barn og jeg vil selvfølgelig ha besøk av familien min på sykehuset!!!!Og de vil jo se lille prinsen!!ÅÅÅÅÅÅÅÅ, frustrerende!

Har jo ingen barn fra før, så hjelper ikke med at de gir tilgang for søsken..

Jaja

Skrevet

Cammie82 du må lese hva som er skrevet da, Ahus har opphevet besøksforbudet!! Både søsken og familie har lov å besøke :-)

Skrevet

Hvor står det Liten snupp + liten spire=) ?

På hjemmesidene til A-hus står der fortsatt at kun Far og søsken kan komme inn på barsel.

Skrevet

Stemmer det - kun søsken og fedre inn på barsel men man får lov å ta m babyen ut av barsel for å hilse på annen familie og evt venner

Skrevet

Ja, de har ikke skrivd noe om at familien utenom far og søsken får komme på besøk, skjønner du. Ikke så veldig gode til å oppdatere seg på hjemmesida da;)

Men så utrolig flott!!NÅ ble jeg glad:) Så da kan man få lov til å ta med seg bebisen sin ut fra avdelingen en liten stund da, og la besteforeldre hilse på:):)JIPPI!!!!

Skrevet

kva med Ullevål????

Er i veke 34 , og HÅPAR storebroren får koma å sjå nurket.

Skrevet

Hei...

Jeg er fra Ålesund å på sykehuset her har søsken og pappan lov å komme på besøk men ingen andre!

Men nå er det ikke svineinfluensaen de tenker så mye på men det at jordmødrene og mødrene på barselhotellet tydligvis syntes det er rett deilig at det er så rolig at de ikke vil slippe til flere!

Men så lenge de bruker influensaen som en grunn kan de vel ikke nekte meg å ta imot besøk når hele min familie og min manns familie er vaksinert???

Jeg er 2 gangs fødende å har jo egentlig lov å reise hjem etter 12 timer om fødsel og alt går bra men uansett! Er jo ikke noe kjekt å risikere å ligge der i 3-4 døgn uten NOE besøk fra familien rundt oss.

Det har jo ikke vært snakk om sv.influensa siden langt før november!

Nå er det jo komt ut fra vår helsestasjon at det ikke har vært nødvendig å vaksinere seg i det hele tatt.

Hvorfor da skal sykehuset være så sent ute?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...