Gjest Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Er jo selvfølgelig uaktuelt,men jeg får virkelig ikke klippet åtneglene på jenta mi på 3 år! Har prøvd absolutt alt! (tror jeg) Friste med premie,lakke neglene når neglene er klipt, bønn på mine knær,klippe min-klippe dine... Ho har alltid hatt litt vanskelige negler,men helsesøster sa at det ville gå seg til.. Noen som har noen tips?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Klippe i søvne? Eller en holder henne fast, mens den andre klipper. Hun får neppe traumer:p
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Prøvd mens ho sover også.. Funker dårlig dette også. Mannen min er på sjøen i 6 uker,så da har jeg prøvd å klippe mens jeg holder fast,er ikke lett i det hele tatt,redd for å ta huden og gjøre ho enda mer motstridig til klippe neglene..
Dronningen! Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Klipp neglene etter dusj/bad, da er de myke....
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Problemet er bare det at om jeg tar frem negleklipperen så blir ho helt fra seg både av raseri og noe som minner om redsel. Skulle nesten tro at ho hadde hatt en skrekkopplevelse med klipperen,noe ho ikke har. men har som sagt hatt litt problemer med neglene siden ho var ny..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå