OsloMor Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 eh begrenset? Jeg mener egg med skall i tomatsuppen. Hilsen Sladrekjerringa og TVN-fan;/
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Ikke kunne å lage pølse og posepotetstappe?? Putte ketchupen og seneppen oppi gryta? Hva spiser denne mannen da??? MÅ bare være skuespill...! hehe
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Synes synd på fyren, jeg! Tror jeg..... Er det mulig, liksom??!! Trodde han var en oppegående kar med vett i panna, men mannen er jo heeeelt på tur! Ler så jeg griner her... Litt flau også...
Mom2Two Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Han har da aldri fremstått som oppegående på noe vis. Kun interessert i å tjene penger, mange penger.
OsloMor Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Mistenkte ikke han for å være Einstein i utgangspunktet, men trodde ikke det sto så ille til. Huff, noen burde bare beskyttes mot seg selv.
Mom2Two Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Nå har ikke jeg sett dette innslaget eller hva det nå er dere prater om, men jeg kan se for meg at det bare er en del av hans imagebygging/kjøpe-seg-personlighet-greie.
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Skulle tro han har vokst opp på en øde øy, og ikke i Norge... huff huff... Kan ikke være reelt..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 håper han bare har dårlig sans for humor
Tjohoppsannhei Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Å herregud som jeg lo når han klemte ut den toppingen som hadde stått i kjøleskapet.... Så jo helt ut som bæsj, og så la han klatter oppå isen, ånei ådæven, hahaaa!
OsloMor Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2010 Hehehe:0, da lo jeg også ganske godt. Det sier kanskje mer om meg, enn om han;D
Trolleliten Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Tommy er jo nydelig... Hvor mye mat har han lagd i livet? Nada tipper jeg.... Ligger vel ikke i hans kultur at mannen skal stå der på kjøkkenet. Så, det at han faktisk prøvde å lage mat selv, istedet for å få noen av kvinnene i familien hans til å bistå synes jeg er et +. Selvom pakistansk mat hadde vært 10 ganger bedre og mer sjarmerende... Så, om det var skuespill eller ei er jo ikke så farlig, morsomt å se på =)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Ser ikke programmet, men hvorfor i alle verden har han blitt med på kokkeprogram da han ikke kan lage mat?
PAVEEL Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 HAHAHA!!!! Jeg holdt på å le meg ihjel til tider altså!!
kokosyklus Skrevet 12. januar 2010 #14 Skrevet 12. januar 2010 jeg lekte med han og familien hans da jeg var liten og hsuker han som ev veldig apete og morsom fyr... da var han sikkert tolv eller noe.. Så ja, han er vel en voksen versjon av hvordan han var da:) passer godt med hvordan jeg husker han ja. He he! Ser ikke programmet, men mora hans har vel laget all mat for han, så da går det som det går:)
Tjohoppsannhei Skrevet 12. januar 2010 #15 Skrevet 12. januar 2010 Hehe, her er en fin facebookgruppe: "Vi som gjerne skulle ha spist tomatsuppe med egg sammens med Tommy Sharif" måtte melde meg inn, lol :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå