Gå til innhold

Tommy Sharif, er han noe....


Anbefalte innlegg

Skrevet

eh begrenset? Jeg mener egg med skall i tomatsuppen.

 

Hilsen Sladrekjerringa og TVN-fan;/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kunne å lage pølse og posepotetstappe?? Putte ketchupen og seneppen oppi gryta?

 

Hva spiser denne mannen da???

 

MÅ bare være skuespill...! hehe

Skrevet

Synes synd på fyren, jeg! Tror jeg..... Er det mulig, liksom??!! Trodde han var en oppegående kar med vett i panna, men mannen er jo heeeelt på tur!

 

Ler så jeg griner her... Litt flau også...

Skrevet

Han har da aldri fremstått som oppegående på noe vis. Kun interessert i å tjene penger, mange penger.

Skrevet

Mistenkte ikke han for å være Einstein i utgangspunktet, men trodde ikke det sto så ille til.

Huff, noen burde bare beskyttes mot seg selv.

Skrevet

Nå har ikke jeg sett dette innslaget eller hva det nå er dere prater om, men jeg kan se for meg at det bare er en del av hans imagebygging/kjøpe-seg-personlighet-greie.

Skrevet

Skulle tro han har vokst opp på en øde øy, og ikke i Norge... huff huff...

 

Kan ikke være reelt..

Skrevet

håper han bare har dårlig sans for humor

Skrevet

Å herregud som jeg lo når han klemte ut den toppingen som hadde stått i kjøleskapet.... Så jo helt ut som bæsj, og så la han klatter oppå isen, ånei ådæven, hahaaa!

Skrevet

Hehehe:0, da lo jeg også ganske godt. Det sier kanskje mer om meg, enn om han;D

Skrevet

Tommy er jo nydelig...

Hvor mye mat har han lagd i livet? Nada tipper jeg....

Ligger vel ikke i hans kultur at mannen skal stå der på kjøkkenet.

Så, det at han faktisk prøvde å lage mat selv, istedet for å få noen av kvinnene i familien hans til å bistå synes jeg er et +.

Selvom pakistansk mat hadde vært 10 ganger bedre og mer sjarmerende...

Så, om det var skuespill eller ei er jo ikke så farlig, morsomt å se på =)

Skrevet

Ser ikke programmet, men hvorfor i alle verden har han blitt med på kokkeprogram da han ikke kan lage mat?

Skrevet

HAHAHA!!!!

Jeg holdt på å le meg ihjel til tider altså!!

 

 

Skrevet

jeg lekte med han og familien hans da jeg var liten og hsuker han som ev veldig apete og morsom fyr... da var han sikkert tolv eller noe.. Så ja, han er vel en voksen versjon av hvordan han var da:) passer godt med hvordan jeg husker han ja. He he!

 

Ser ikke programmet, men mora hans har vel laget all mat for han, så da går det som det går:)

Skrevet

Hehe, her er en fin facebookgruppe:

 

"Vi som gjerne skulle ha spist tomatsuppe med egg sammens med Tommy Sharif"

 

måtte melde meg inn, lol :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...