Gå til innhold

Magen er steinhard !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen har i hele dag være steine-hard å ta på! Spesielt helt øverst. Hatt litt kynnere i tillegg, men ikke mye.

Noen som har opplevd lignende? Er i uke 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnerne kan gjøre at hele magen blir steinhard, har det slik jeg også noen dager. Ikke behagelig, men helt normalt.

Jeg er i uke 41.

Skrevet

Men den har vært konstant hard å ta på siden jeg sto opp i dagtidlig.

Sånn du har det også?

Skrevet

Slik har jeg hatt det siden uke 26. Hele magen er steinhard og holder leenge. Det tar tak i ryggen og nedover hoftene. Det er ikke smertefullt, men likevel veldig ubehagelig.

Jeg har vert regelmessig til ul pga fare for prematur fødsel, og for å sjekke om desse kynnerene har satt gang en modningsprosess. Jeg er i uke 33 og var på ul senest i går. Da var det ingen endring siden uke 26. Det er fremdeles ingen tegn til modning. Jeg fikk beskjed om at dette bare var vanlige kynnere.

Skrevet

Ikke alltid en kjenner når de slipper helt taket og begynner igjen, sikker på at de er konstante?

Jeg har noen dager da jeg går rundt med steinhard mage store deler av dagen, kjennes nesten ut som å ta sit ups og holde seg en god stund oppe før en går ned igjen (hvis du skjønner hva jeg mener).

Skrevet

Jeg har kjent kynnere i tillegg, så tror ikke det er det. Er bare generelt hard... Humm....

Skrevet

Det at magen er hard er pga kynnerne. Kan ikke tenke meg at det er noe annet!

Skrevet

Om du er helt sikker på at dette ikke bare er vanlige (usedvanlig lenge varende) kynnere...

En venninne av en venninne hadde også veldig hard mage en gang på slutten, så jm ikke klarte å kjenne på babyen. Hun ble da sendt på ul, der de så at det var en blodansamling. Denne gjorde at hun ikke kunne føde på vanlig måte, så hun måtte ta ks. Men det gikk ihvertfall BRA med mor og barn da!

Vil ikke skremme deg, men kunne være verdt en sjekk om det fortsetter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...